В начало

АМКУ не допустив «Анвітрейд» до тендерів «Укрзалізниці»

Також є російською мовою

Антимонопольний комітет України (АМКУ) відмовив у задоволенні скарги ТОВ «Анвітрейд» на рішення тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» «Укрзалізниці», яким компанію не було допущено до рамкового тендеру на 200 тис. т дизельного пального, свідчить інформація на сайті ProZorro.

Повний текст рішення АМКУ поки відсутній, опубліковано тільки його резолютивну частину.

Аналогічне рішення колегія антимонопольного відомства також винесла ще щодо однієї скарги трейдера на тендер, який передбачає закупівлю 10 тис. т дизельного пального за звичайною процедурою.

Як відомо, рамковий тендер оголошено 15 квітня 2021 р.. Заявки на участь у ньому подало 9 трейдерів: ОККО, «Торум», «Сокар Україна», «Газтрім», «Альянс Енерго Трейд», «Ойл Трейд 2018», «Лівайн Торг», «Мартін Трейд» і «Анвітрейд».

Останню компанію було дискваліфіковано через те, що нібито вона не виконала свої зобов'язання за раніше укладеним договором з «Укрзалізницею», що призвело до його розірвання. В «Анвітрейді» такі звинувачення спростовують.

За інформацією enkorr, претензія УЗ стосується тендеру, оголошеного торік у жовтні. Тоді ЦОП оголосив 5 закупівель за звичайною процедурою, кожна з яких передбачала постачання 10 тис. т дизеля. Але аукціони провели тільки в лютому, через що були змушені скоротити обсяг закупівлі до 8,2 тис. т. У двох конкурсах переможцями стали «Альянс Енерго Трейд» і «Анвітрейд», які в березні уклали договори по 25 135 грн/т і 24 233 грн/т, тоді як ринкова ціна ДП на той момент уже виросла до 25 830 грн/т.

Незважаючи на це, як повідомило джерело enkorr у компанії «Анвітрейд», компанія звернулася в ЦОП з проханням видати рознарядку на відвантаження ресурсу, але їй було відмовлено. До цього питання УЗ повернулася тільки в другій половині квітня, коли зіткнулася з дефіцитом дизельного пального. У той же період на тлі зростання світових котирувань і невідомості з наповненням ринку, викликаної зупиненням постачань «Роснафти», ДП в Україні здорожчало до 27 300 грн/т, що для «Анвітрейда» означало б постачити ресурс із дисконтом майже 2 200 грн/т.

Як свідчить інформація в системі ProZorro, на сьогоднішній день договір за цим тендером не розірвано. Це підтверджує позицію «Анвітрейда» про те, що у ЦОП не було підстав не допускати компанію до нового тендеру.

Крім того, наявність цього контракту не викликала претензій з боку ЦОП, коли «Анвітрейд» брав участь і навіть виграв по одному лоту в екстреному тендері, проведеному 22 квітня. За аналогією з рамковим тендером і в цьому разі УЗ повинна була відхилити заявку трейдера, та не зробила цього. Також «Анвітрейд» виграв у конкурсі залізниці на 10 тис. т 28 квітня.

«Недопущення компанії до участі в рамковому тендері більше схоже на помсту Нікітіна (Євген Нікітін, голова ЦОП – ek) за старі образи, ніж на обґрунтоване рішення», – прокоментував ситуацію один зі співрозмовників видання.

Нагадаємо, 19 квітня «Укрзалізниця» повідомила, що має запас дизельного пального на чотири доби. 22 квітня філія «Центр забезпечення виробництва» провела тендер на закупівлю 50 тис. т дизельного пального за прискореною переговорною процедурою. У двох конкурсах, кожен з яких передбачає закупівлю 10 тис. т ДП, перемогла компанія з орбіти «Трейд Коммодіті» з ціною 26 890 і 26 990 грн/т. Ще по 10 тис. т ресурсу постачать «Анвітрейд» (26 890 грн/т), «Альянс Енерго Трейд» (27 120 грн/т) і компанія з групи «Приват» «Оіл-трейд 2018» (26 890 грн/т).

«Укрзалізниця» – найбільший споживач ДП в Україні. Річна потреба становить 300-350 тис. т.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти