У початок

2025 року в США очікується зростання споживання палива — S&P Global

Рух США до декарбонізації ринків транспортного палива призвів до того, що дві групи – нафтопереробники й виробники відновлюваного палива, які історично були супротивниками, стали союзники. Очікується, що ці відносини продовжуватимуть розвивати ринки транспортного палива в США 2025 року, оскільки попит на нафту й відновлювані види палива наступного року зросте.

Спонукані податковими пільгами й стимулами, нафтопереробники почали переобладнання нафтових заводів для виробництва відновлюваного дизельного й екологічного авіаційного пального, оскільки продажі електромобілів та інших транспортних засобів, які не працюють на паливі, продовжують зростати, що загрожує попиту на транспортне паливо.

Управління енергетичної інформації США очікує, що американські нафтопереробники перероблятимуть наступного року менше сирої нафти, ніж 2024-го, скоротивши імпорт сирої нафти на 20%, до 1,9 млн б/д з 2,4 млн б/д цього року.

Це призведе до найнижчого імпорту сирої нафти з 1971 року, знизивши ціну на нафту Brent у середньому до $74 за барель 2025 року порівняно з $80 2024-го, показали дані EIA.

На 2025 рік очікується, що продуктивність становитиме у середньому 15,97 млн б/д порівняно з 16,19 млн б/д 2024 року, оскільки нафтопереробні заводи (НПЗ) закриються. LyondellBasell заявила, що закриє свій НПЗ у Х’юстоні до кінця І кварталу 2025 року, тоді як Phillips 66 планує закрити свій завод у Вілмінгтоні (Каліфорнія) до кінця року.

Очікується, що попит на бензин у США зросте в середньому до 8,95 млн б/д 2025 року порівняно з 8,94 млн б/д 2024-го. Попит на дистилят зросте з 3,80 млн млн б/д 2024-го до 3,96 млн б/д 2025 року, тоді як попит на авіаційне паливо зросте з 1,70 млн б/д 2024 року до 1,73 млн б/д 2025-го.

Попит на відновлюване паливо прогнозувався вищим: попит на відновлюване дизельне паливо (RD) зросте до 240 тис. б/д 2025 року порівняно з 230 тис. б/д 2024-го. Очікується, що пропозиція RD зросте до 230 тис. б/д 2025 року проти 210 тис. б/д 2024-го, показали дані ОВНС.

Згідно з даними S&P Global Commodity Insights, світовий попит на екологічно чисте авіаційне паливо зросте до 145 тис. б/д 2026 року з менш ніж 20 тис. б/д 2023-го, причому на Європу й США припадає близько 90% загального світового споживання SAF.

За даними Агентства з охорони навколишнього середовища, у листопаді виробництво відновлюваного авіаційного палива впало до дев’ятимісячного мінімуму. За місяць було вироблено лише 3,6 млн галонів, що на 61% менше, ніж за попередній місяць.

Однак S&P Global Commodity Insights прогнозує, що загальне споживання авіаційного палива в США перевищить рівень передпандемічного 2019 року, досягнувши 8 млн б/д. Глобальний попит на реактивні літаки 2024 року залишиться приблизно на 95% від рівня 2019-го завдяки підвищенню ефективності літаків.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти