Гортаю різдвяну стрічку, випливає реклама української мережі Socar, звітують, що зібрали там у межах якось акції зі своїх клієнтів 1 млн грн й закупили щось там гуманітарне. Звичайно, під егідою якоїсь президентської ініціативи. А без неї не вийшло б? Добре, спишемо на традиції…
Бляха, ну не соромтесь уже!
Упевнений, у вашого боса тільки офіційна місячна зарплата більша за той мільйон. Дістаньте вже зі своєї кишені один із тих багатьох мільйонів (а краще декілька) й закупіть це все самі, тоді вже звітуйте! Зараз же це виглядає так, що українці допомагають нафтовій компанії збирати на аптечки.
Ну ви не називаєте війну війною, допомагаєте в своїх прес-релізах усім, крім військових (а ви не знали, шановні підписники?), то бодай уже дайте грошей цим людям зі своїх. Ви – частка міжнародної нафтової компанії зі своїми свердловинами й заводами, яка на фантастичних цінах цього року заробила мільярди доларів прибутку. Непогано заробили й на переробці російської нафти в Туреччині, еге ж? Ну не соромтесь, прошу!
Є й інші «кейси».
Скільки коштувало власнику «БРСМ» Андрію Бібі побудувати 50 церков для московських попів? Не помилюся, якщо скажу, що десятки мільйонів доларів. Про податкові історії на мільярди гривень навіть не хочу зараз згадувати. А нині звітують, що за рахунок пожертв клієнтів сформували фонд на цілих… 812 тис. грн. Правда, ви серйозно?!! Ось вам порада: набагато краще виглядатиме колона зі, скажімо, 50 або навіть 100 закуплених вами джипів і пікапів, на яких буде написано, наприклад, «За Шепетівку!» (там рашисти рознесли бомбами вщент нафтобазу компанії). Натомість бачимо: передали форми на 43 500 грн, фоточки з купи ракурсів… Але ж ви можете в тисячу разів більше!
UPG. Намбер два у рейтингу найбільших імпортерів дизелю 2022 року. Купили влітку у Польщі термінал за 25 млн доларів. За моїми оцінками (методологія згодом), заробили торік мінімум 80 млн баксів. Круто, молодці, але допомагайте країні та її війську! Тим більше, що з тих мільйонів трохи прихопили з бюджету…
Та що ми бачимо на сайті цієї лавки: «У перший день зими в національній мережі АЗК UPG стартувала благодійна ініціатива «Енергія добра». Частину коштів від кожного проданого гарячого напою ми спрямовуємо на адресну допомогу населенню, яке постраждало внаслідок війни». Вашу ж м…! Я правильно розумію, що якщо не куплять гарячих напоїв, то й допомоги не буде? Невідому частину коштів від, бляха, гарячих напоїв… Навіть не пального… Та віддайте вже весь прибуток із тих напоїв, не соромтесь!
Загалом на сайті UPG ані слова про допомогу військовим. Віримо, підтримуємо… Бла-бла-бла. Де гроші, шановні?
Знаю, всі заправляють транспорт державних і муніципальних установ, волонтерів, сподіваюсь, щось донатите особисто, але те, що ми бачимо в ефірі й чим ви намагаєтесь справити враження, ні фіга не вставляє й не відповідає вашим можливостям. Це стосується не тільки перелічених персонажів.
Так, гуманітарний напрям важливий, але на ньому працює безліч міжнародних організацій, які дають гроші на все, крім армії. Допомога ЗСУ – винятково наша справа. Це податки й допомога з прибутку. Саме це має бути у центрі ваших зусиль! І нашої уваги.
Оцей пацифізм і миролюбність уже й не працюють з погляду маркетингу, який ви намагаєтесь зашити у свою начебто благодійність. Уже й приклади є! Подивіться на ОККО: всього гривня з літра фірмового пального – й за кілька місяців зафігачили майже 150 млн грн на «Повернись живим», а ті – на дрони Shark, перші – вже на передовій! (Так, і школи відбудували теж зі всією рештою, це вже за покликом серця).
Про що це говорить? Українці хочуть допомагати армії й підтримують тих, хто це робить. Допомагати ЗСУ стає вигідним ще і з комерційного погляду! Впишіть себе в історію нашої перемоги, поки не залишились на узбіччі! Сміливіше, чого ви чекаєте?
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти