У першій половині березня автомобільні постачання скрапленого газу з румунських терміналів на український ринок зросли з 1,6 тис. т до 5,4 тис. т, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Збільшення відвантажень з румунських базисів стало наслідком перебоїв у постачаннях ресурсу на українські дунайські термінали через негоду. Ще наприкінці лютого представники компаній Bulmarket і Taki&Da зазначали зростання попиту з боку українських контрагентів.
Найбільше продажі зросли у Bulmarket, чий термінал у Галаці є найближчим альтернативним джерелом газу на півдні. У першій половині березня автомобільні постачання з румунського термінала на Дунаї зросли з 0,72 тис. т до 2,2 тис. т.
Скромніше, з 0,21 тис. т до 0,54 тис. т, зросла реалізація пропану з термінала у Мангалії, оператором якого є компанія Taki&Da. Свій внесок у збільшення постачань газу з Румунії зробила й Unimot. На початку березня польська компанія розвантажила у Мідії судно Kuzguncuk, з якого продала 0,76 тис. т пропану українським контрагентам. Варто зазначити, що Unimot надійно окопався на чорноморському узбережжі й планує в другій половині березні прийняти на терміналі Octogon Gas&Logistic черговий вантаж.
Румунські компанії Bulrom Gas і Gaspeco, які продають бутан із терміналів у Плоєшті й Негоєшті, разом збільшили відвантаження з 0,27 тис. т до 1,43 тис. т.
У другій половині березня румунські компанії, ймовірно, будуть змушені скоротити продажі, оскільки на південь України минулого тижня надійшло чимало газу, а ціни пропозицій у Галаці й Мангалії з урахуванням логістики вищі за українські.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти