Запаси середніх дистилятів у Сингапурі злетіли до тримісячного максимуму, змінивши загальний спад протягом останніх двох місяців після падіння чистого експорту дизельного пального/газойлю, свідчать офіційні дані.
Згідно з даними Enterprise Singapore, запаси газойлю/дизелю й авіаційного палива/гасу на ключовому нафтосховищі Сингапуру станом на 14 лютого становили 9,547 млн барелів, що на понад 2 млн барелів більше, ніж тижнем раніше.
Чистий експорт дизельного пального/газойлю впав майже на 54% за тиждень, оскільки загальний імпорт зріс більш ніж у п’ять разів порівняно з минулим тижнем. Найбільші обсяги прибули з Індії, Катару і Тайваню.
Ці вантажі з Індії й Близького Сходу раніше очікувалися, враховуючи нестійке арбітражне вікно між Сходом і Заходом, зі слів одного з торгових джерел.
Однак ця тенденція може не зберегтися, враховуючи, що арбітражне вікно на Захід розширилося, вважають аналітики.
«Розрахунки, які враховують маршрути на мисі, припускають, що маршрути WCI (і AG) тепер орієнтовані на північно-західну Європу, а не на Сингапур», — сказав аналітик Sparta Commodities Джеймс Ноель-Бесвік.
Однак регіональні вантажі з Південної Кореї й Китаю, ймовірно, все одно будуть спрямовуватися у Сингапур. «Очікується збереження високого імпорту в Сингапурі, особливо тому, що регіональні фрахтові ставки демонструють ознаки невеликого зниження в найближчій перспективі», – додав він.
Збільшення загального обсягу експорту дизельного пального/газойлю за тиждень справді компенсувало деяке зростання загального імпорту, причому обсяги, спрямовані до Індонезії й Малайзії, все ще залишаються стабільними через меншу кількість нафтопереробних заводів (НПЗ) у зв’язку з запланованими ремонтними роботами.
Третій тиждень поспіль з’явилися вантажі російського походження, що додало збільшення запасів.
За останні п’ять років росія завантажила у Сингапур безпрецедентно великий обсяг дизельного пального/газойлю, свідчать дані відстеження руху суден LSEG.
Що стосується реактивного палива/гасу, чистий експорт також скоротився приблизно на 15%, що відображає зниження загального обсягу експорту з такою ж маржею. Основна частка цих обсягів протягом тижня відправлялася у Бангладеш і Нову Зеландію.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти