В начало

В Індії назвали дві основні проблеми з постачанням російської нафти

російські нафтові танкери стикаються з проблемами під час доставки російської нафти в індійські порти, що пов'язано як із ціновою «стелею» з боку країн G7, так і з проблемами у судноплавстві. Про це заявив у інтерв'ю Bloomberg міністр нафти та газу Індії Хардіп Пурі.

«У разі з росією це питання цінової «стелі», а також питання в тому, що деякі з їхніх судноплавних компаній потрапили під несприятливу увагу», — сказав Пурі, відповідаючи на питання про те, чому російські танкери з сирою нафтою застрягли в індійських портах.

З його слів, коли російські ціни «не влаштовують», Індія починає купувати нафту в Іраку, ОАЕ і Саудівській Аравії.

Bloomberg 21 грудня повідомив, що танкери з 5 млн барелів російської нафти марки «Сокіл», які везли вантаж в Індію, простоювали за кілька миль від берега. На той час у деяких випадках затримка досягла вже чотирьох тижнів, зазначало агентство.

Наприкінці 2022 року країни G7, ЄС, Швейцарія й Австралія запровадили «стелю» цін на російську нафту (вона становить $60 за барель) з метою скоротити доходи росії та її можливості фінансувати свою війну в Україні. На тлі санкцій росія переорієнтувала потоки нафти в Азію, а Індія стала одним із найбільших покупців російських вуглеводнів.

Раніше цього місяця Bloomberg повідомив, що імпорт російської нафти Індією скоротився в грудні до найнижчого рівня з січня 2023 року. Пурі тоді заявив, що індійські нафтопереробні заводи (НПЗ) скоротили імпорт нафти з рф, оскільки знижки на паливо перестали бути привабливими. Зі слів міністра, країні потрібно 5 млн барелів нафти на день, з яких 1,5 млн надходить із росії.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти