Україна входить у холодний сезон без індійського «зимового» дизелю, але дефіциту не очікується: постачання замістять інші джерела. Про це заявив віцепрезидент з закупівель, гуртових продажів і нових видів бізнесу мережі OKKO Юрій Кучабський під час форуму «Енергія, що тримає Україну», передає кореспондент enkorr.
Зі слів топменеджера, індійський ресурс, який раніше заходив через Ізмаїл і мав «запас» морозостійкості, буде заміщений постачаннями з інших напрямків, зокрема з Греції й Катару, і відповідатиме українським стандартам.
«Бажаючих постачати багато. Не думаю, що в цьому пальному буде додатковий запас по морозостійкості, але в український стандарт вони помістяться. І це не буде критично», — сказав Кучабський.
При цьому він рекомендує під час сильних холодів обирати саме арктичні марки дизпального.
«Якщо взимку будуть дуже сильні морози, раджу заправлятися не просто зимовим дизелем, а арктичним — у періоди, коли прогнозують понад 15-18 градусів морозу», — наголосив Кучабський.
Він розповів, що OKKO вже з листопада переводить АЗС на реалізацію зимових марок дизельного пального, а з 1 грудня буде доступний «арктичний» сорт.
«Основні наші ресурси забезпечуються з заводів ORLEN у Литві (Мажейкяї) і в Польщі (Плоцьку). У них зимове дизельне пальне хорошої якості», — зазначив він.
Як раніше повідомляв enkorr, мережа WOG імпортувала першу партію фінського арктичного дизелю, який буде доступний на АЗС уже з листопада.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти