В начало

У вересні ринок ГБО просів ще на 11%

У вересні реєстрація газобалонного обладнання (ГБО) на легкові автомобілі порівняно з серпнем скоротилася на 11%, до 1 038 випадків. Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку (ІДА).

 

Рейтинг марок, які найчастіше переобладнували, минулого місяця очолили Toyota (106 шт.), Jeep (80 шт.) і Skoda (75 шт.). Здебільшого це авто з «атмосферним» двигуном старих комплектацій. Як вважають в ІДА, попит на марки Jeep і Ford свідчить про активну конверсію імпортованих з США машин, які часто мають двигуни чималого об’єму, де економія від ГБО є максимальною.

Найпопулярнішою моделлю з ГБО минулого місяця стала Skoda Octavia. Слідом ідуть Nissan Rogue, Jeep Cherokee. Останні два типові «американці», список яких також доповнюють Mitsubishi Outlander, Toyota Camry й Dodge Journey. Встановлення ГБО для таких авто є майже єдиним способом збалансувати високу витрату пального з прийнятним бюджетом.

Як зазначають експерти, головною мотивацією для переобладнання автомобілів на газ лишається цінова перевага газу над бензином.

При цьому стримують (або й призводять до поступового зменшення обсягів) наступні чинники: зменшення парку автомобілів, на які доцільно встановлювати ГБО (котрі мають «атмосферні» мотори без прямого впорскування й турбонагнітачів), ціна обов’язкової сертифікації транспортного засобу після переобладнання, а також збільшення доступності електромобілів», — йдеться у досліджені ІДА.

Як раніше повідомляв enkorr, у серпні газобалонне обладнання офіційно з’явилося на 1 161 легковому автомобілі, що на 47,2% менше, порівняно з аналогічним періодом минулого року і на 9,6% — із липнем 2025-го.  

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти