Перший у світі завод, який використовує етанол для виробництва менш забруднюючого авіаційного палива, відкрився в США, повідомляє Bloomberg. Ця розробка, зі слів виробників кукурудзи в Айові й виробників біопалива, тривожний сигнал для прискорення декарбонізації.
LanzaJet Inc., що базується у штаті Іллінойс, офіційно представила свій завод вартістю $200 млн у сільській місцевості Джорджії на заході за участю інвесторів, зокрема Suncor Energy Inc. і British Airways IAG SA, а також міністра сільського господарства США Тома Вілсака й місцевих чиновників.
Завод, який отримав кошти уряду США, планує використовувати біопаливо, виготовлене як із традиційної сировини, включаючи вирощену в Америці кукурудзу, так і за допомогою передових технологій, заявив в інтерв'ю генеральний директор LanzaJet Джиммі Самарціс. Завод, розташований у місті Сопертон (штат Джорджія), вироблятиме 10 млн галонів екологічного авіаційного палива (SAF) й відновлюваного дизельного пального на рік. Президент США Джо Байден закликав виробляти на 2030 рік щонайменше 3 млрд галонів щорічно.
Відкриття спонукало групи штату Айова попередити, що фермери й виробники етанолу в штаті США, який є найбільшим виробником кукурудзи, ризикують втратити шанс отримати значний прибуток від ринку SAF.
«Наразі жоден завод з виробництва етанолу в штаті Айова не має достатньо низького показника інтенсивності викидів вуглецю, щоб кваліфікувати його як інгредієнт для виробництва SAF», — ідеться в заяві Асоціації відновлюваних джерел палива штату Айова й Ради з просування кукурудзи штату Айова. Натомість Бразилія, яка в основному виробляє етанол із цукрової тростини, виробляє понад 7 млрд галонів етанолу з показником вуглецю, який, як очікується, відповідає вимогам для виробництва SAF, повідомили знайомі з питанням джерела.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти