В начало

У лютому експорт дизельного пального з Індії в Європу почав відновлюватися

Індійське дизпальне потроху повертається на ринок Європи. У лютому обсяги відправлень палива з Індії до країн ЄС і Туреччини збільшився з 226 тис. тонн до 717 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».

У січні в європейському напрямку було відправлено лише три вантажі, тоді як у лютому кількість суден зросла до 9. Дані маршрутів показують, що лише п’ять кораблів проходило Суецький канал, решта танкерів рухалися навколо африканського континенту. Активні відвантаження дизельного пального з Джамнагарського НПЗ до Європи почалися з 13 лютого, і це позначилося на цінах у Середземномор’ї й регіоні ARA. До 20 лютого європейські котирування ULSD на умовах CIF упали на $45-49/т, до $860-864/т.

Основні обсяги, відправлені в лютому з Індії в Європу, прямують до Нідерландів (369 тис. тонн) і Франції (100 тис. тонн). Близько 144 тис. тонн вантажів станом на 29 лютого поки що не мають кінцевого порту призначення. Більшість суден з індійським паливом надійде до європейських портів лише в березні. Але одна партія обсягом 59 тис. тонн уже прибула до румунської Констанци. Згідно з даними Консалтингової групи «А-95», танкер Amfitriti розвантажився на чорноморському терміналі 26 лютого. Це означає, що в березні індійський дизель може з’явитися й на українському ринку.

Відновлення постачань з Індії позитивно позначиться на забезпеченні європейського ринку паливом. Також цьому сприятиме різке збільшення відвантажень дистилятів з Близького Сходу. У лютому обсяги експорту палива з арабських країн і Ізраїлю зросли з 1,35 млн тонн до 2,17 млн тонн. Проте відвантаження з західного боку Атлантики залишаються обмеженими. У лютому обсяги відправлень дизпального й газойлю з США в Європу зменшилися з 1,05 млн тонн до 844 тис. тонн.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти