Управління Великобританії зі стандартів реклами (ASA) заборонило деякі реклами британсько-нідерландської Shell, іспанської Repsol і малазійської Petronas через введення споживачів в оману щодо екологічності діяльності підприємств, повідомила газета Guardian.
«Рекламну кампанію Shell, що просуває свої «зелені» ініціативи, було заборонено через те, що (підприємство) не повідомило споживачам, що більшу частину його бізнесу засновано на викопному паливі, такому як бензин, що завдає шкоди навколишньому середовищу», — йдеться в повідомленні видання.
Крім того, регулятор заборонив рекламу іспанської нафтохімічної компанії Repsol і малайзійської нафтогазової компанії Petronas. Причиною стало ненадання повної інформації про свою діяльність і стратегіях зі зниження вуглецевих викидів в атмосферу, пише газета.
Shell раніше запустила рекламну кампанію, що просуває ініціативи з використання електрики, отриманої з відновлюваних джерел енергії, а також електричних автомобілів. За оцінкою регулятора, такі рекламні ролики створюють у клієнтів враження, що «значна частка енергетичних продуктів» компанії є високоекологічними, тоді як насправді діяльність підприємства ґрунтується на використанні нафти й газу, повідомляє Guardian.
Представник концерну заявив, що метою реклами було повідомлення споживачів про наявність низки «зелених» продуктів, йдеться у статті.
Shell – британсько-нідерландський нафтогазовий концерн, який займається видобутком, переробкою й маркетингом вуглеводнів у більш ніж 70 країнах.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти