Toyota Motor Corp. показала прототипи двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), здатних працювати на водні, а також на бензині та інших видах палива, прагнучи популяризувати альтернативні технології для зменшення викидів вуглецю.
Як повідомляє Bloomberg, найбільший у світі виробник автомобілів, разом із Mazda Motor Corp. і Subaru Corp., заявив, що вони досягають прогресу в розробці менших, ефективніших двигунів, які можуть працювати з платформами виробництва електромобілів і відповідати суворим нормам щодо викидів у майбутньому.
Підбадьорені потужними продажами гібридних автомобілів, Toyota та її партнери кажуть, що двигуни, які працюють на паливі, відіграють певну роль, навіть коли галузь переходить на електромобілі з акумуляторними батареями у рамках глобального поштовху до декарбонізації. Японських виробників протягом тривалого часу критикували за те, що вони не збираються повністю використовувати електрифікацію, тоді як BYD Co. і Tesla Inc. Ілона Маска займають лідерство у виробництві електромобілів на акумуляторних батареях.
«Щоб стати вуглецево-нейтральним, найважливіше скорочення викидів, — сказав головний виконавчий директор Toyota Кодзі Сато на спільному брифінгу з генеральними директорами Mazda та Subaru у вівторок. — Нам потрібен двигун, який може ефективно використовувати різні види палива».
Хірокі Накадзіма, головний технічний директор Toyota, відмовився назвати часові межі, коли нові двигуни Toyota з’являться в її автомобілях, але сказав, що автовиробник подбає про те, щоб вони вийшли на ринок до того, як буде введено жорсткіші правила щодо викидів. Він не вказав жодної географії.
Toyota заявила 27 травня, що проводить дослідження з нафтовою компанією Idemitsu Kosan Co., виробником важкого машинобудування Mitsubishi Heavy Industries Ltd. і нафтопереробною компанією Eneos Holdings Inc., щоб розгорнути в Японії паливо з нейтральним вуглецем до 2030 року.
Однак знаменний рік, відзначений рекордними обсягами виробництва, операційним доходом і цінами на акції, дав Toyota імпульс і гроші, які їй знадобляться, щоб виконати обіцянки випустити мільйони електромобілів на акумуляторах протягом наступних кількох років. Минулого року Сато пообіцяв, що до 2026 року Toyota продаватиме 1,5 млн електромобілів на акумуляторах щорічно, а до 2030 року – 3,5 млн.
Водночас Toyota давно стверджує, що для переходу до електрифікації знадобиться кілька варіантів — підхід, який вона називає «багатоходовою» стратегією, яка пропонує клієнтам широкий вибір силових агрегатів, включаючи гібриди, водневі паливні елементи й двигуни внутрішнього згоряння, а також акумуляторні електромобілі.
Toyota, Mazda й Subaru рекламували прототипи двигунів, які були компактнішими за теперішні технології, кажучи, що вони забезпечать більше гнучкості й креативності у дизайні.
Subaru заявила, що дотримуватиметься свого фірмового горизонтального опозитного двигуна, щоб зберегти свою ідентичність серед споживачів, але адаптує його для використання альтернативного палива. Toyota продемонструвала 1,5-літрові та 2,5-літрові двигуни, які були коротшими й меншими, але потужнішими.
«Двигун не може вижити в нинішньому вигляді. Це потрібно змінити», – сказав Сато.
Попри детальні плани розробки нових двигунів, Toyota заявила, що залишається відданою електромобілям. Раніше цього місяця компанія заявила, що витратить додаткові 500 млрд єн ($3,2 млрд) на дослідження й розробки для декарбонізації й створення програмного забезпечення наступного покоління.
Наприкінці дня виробники автомобілів заявили, що рішення щодо розробки двигунів на альтернативному паливі залежатимуть від того, чи буде ця технологія корисною для бізнесу.
«Це більше стосується доцільності бізнесу, чи має це економічний сенс», — сказав Тецуо Фуджінікі, технічний директор Subaru.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти