В начало

Сховані резерви: Socar обійшов «Укрнафту» в тендері УЗ

Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» має намір підписати договір із ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» на закупівлю 10 тис. т дизельного пального, свідчать дані в системі Prozzoro.

Компанія «Сокар Україна» перемогла у тендері залізниці, запропонувавши дизпальне за 52 900 грн/т, що на 1 400 грн/т менше від середньої ринкової ціни, яка, за даними Консалтингової групи «А-95», у день торгів 24 липня становила 54 300 грн/т.

При цьому в середньому вартість пального на кордоні, постаченого «Сокар Україна» у липні, за даними «А-95», становила 50 300 грн/т (з акцизом і ПДВ).

Згідно з тендерною документацією, пальне повинно постачатись із кольоровим маркуванням.

Конкурентами Socar на торгах були ТОВ «Люкс Країна» і ПАТ «Укрнафта», які запропонували ресурс за 53 000 грн/т і 53 100 грн/т відповідно.

Нагадаємо, на початку повномасштабного вторгнення рф уряд дозволив «Укрзалізниці» купувати пальне напряму у виробників, зокрема й іноземних. Відтак два роки постачальниками пального для залізниці були «Orlen Lietuva» і «Exxonmobil Asia Pacific pte. Ltd», але найбільшим постачальником була державна «Укрнафта».

Цієї весни уряд скасував цю можливість, після чого «Укрзалізниця» повернулася до закупівель на внутрішньому ринку через майданчик Prozorro Market, який дозволяє компанії без ризику блокування торгів через скаргу до АМКУ купувати партії дизелю на споті.

Проте, як зазначили в УЗ, у таких тендерах не беруть участі великі міжнародні виробники, хоча їх запрошували на торги. 

«В основному беруть участь посередники, і немає жодних гарантій, що в наступних торгах не переможе недоброчесний посередник, що призведе до зриву постачань», — кажуть на залізниці.

За інформацією enkorr, перевізник проводить консультації з урядом щодо повернення права на прямі закупівлі нафтопродуктів у закордонних постачальників.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти