На сайті Верховної Ради зареєстровано законопроєкт № 7669-1 щодо спрямування коштів державного дорожнього фонду на забезпечення потреб сектору оборони.
Цей законопроєкт зареєструвала група народних депутатів із 15 чоловік на чолі з Дмитром Разумковим (міжфракційне об’єднання «Розумна політика»).
Наразі текст документу на сайті Ради відсутній, проте він вказаний як альтернативний урядовому законопроєкту №7669 про скасування пільгового оподаткування на пальне, а з назви можна дійти висновку, що він має на меті спрямувати акцизні надходження від світлих нафтопродуктів на потреби оборони замість дорожнього фонду.
Як повідомляв enkorr, найближчим часом у ВР має надійти ще два альтернативних законопроєкти щодо повернення акцизних ставок на пальне, від народного депутата (фракція «Слуга народу») Анатолія Костюха, який вважає за доцільне запровадити ставки акцизів для всіх видів пального на рівні 100 євро за 1000 л, але наполягає на встановлені конкретної дати, з якої ці ставки мають діяти.
І від депутатів «Європейської Солідарності» на чолі з екс-головою податкового комітету Ніною Южаніною, які пропонують, щоб від сьогоднішнього нуля ставки акцизів на пальне встановлювати у певному відсотковому співвідношенні до мінімальних за 96 Директивою ЄС 2003 року.
Нагадаємо, урядовим документом пропонується запровадити уніфіковану ставку акцизу для всіх видів пального (бензини моторні, важкі дистиляти й інші нафтопродукти, скраплений газ, бутан, ізобутан) обсягом 100,00 євро за 1000 л. Разом із тим уряд пропонує залишити пільговий ПДВ на пальне, який наразі складає 7% замість 20%.
Нагадаємо, Верховна Рада 15 березня 2022 року ухвалила закон №7137-д, яким передбачила нульову ставку акцизу на бензин, дизельне пальне й скраплений газ і зменшення ПДВ з 20-ти до 7%.
Через п’ять місяців уряд вніс у Верховну Раду законопроєкт про скасування пільгового оподаткування на пальне, який було зареєстровано на сайті парламенту 14 серпня.
На думку директора Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, після повернення акцизу ціни на нафтопродукти на АЗС залишаться на поточному рівні. Таку ж думку висловив і Олександр Кубраков, міністр інфраструктури України (Мінінфраструктури ініціювало подання законопроєкту).
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти