В начало

Постачання німецького бензину набирає обертів

У листопаді прямі залізничні постачання бензину з Німеччини зросли за місяць на 10%, до 19,5 тис. т. Це найбільший показник після серпня, коли ринок готувався до підняття акцизних ставок й завіз рекордний обсяг ресурсу. Про це повідомили у Консалтинговій групі «А-95».

На 15% (1,8 тис. т) збільшилися непрямі автомобільні постачання німецького бензину з терміналів Unimot. Минулого місяця UPG поновила закупівлі бензину у польського трейдера, які були на паузі з лютого цього року.

Близько 65% німецького бензину відвантажувалося з Holborn Europa Raffinerie, решта — з PCK Schwedt. Але за результатами 11 місяців поки зберігається перевага другого виробника: 58% проти 42%.

З базисів першого пальне почало їхати з квітня цього року і в листопаді досягло найбільшого показника: 12,7 тис. т (+17% до показників жовтня). 100% з PCK Schwedt закуповує UPG, яка історично найбільший імпортер німецького бензину. Постачання мережі з заводу становило 6,8 тис. т, що дорівнює показникові позаминулого місяця. Загалом оператор у листопаді відвантажив 9,6 тис. т німецького ресурсу.

Далі йдуть ОККО і WOG, які імпортували 4,4 тис. т і 4,3 тис. т німецького бензину відповідно.

Невеликі обсяги з Holborn Europa Raffinerie також вантажили «БРСМ-Нафта» (1,5 тис. т) і «АЗС Маркет» (0,9 тис. т).

Як заявив на конференції Petroleum & LPG Ukraine 2024 голова групи Unimot Адам Сікорський, збільшення постачань німецького бензину є наслідком зниження споживання у Німеччині й загального профіциту ресурсу на ринку. За його прогнозами, надлишок бензину у Європі буде зберігатись, що призведе до зниження премій виробників і погіршення економіки НПЗ.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти