В начало

Попит на бензин у Китаї сповільнюється, що зменшує продуктивність незалежних НПЗ

Попит на бензин у Китаї сповільнюється, оскільки ажіотаж на місячний Новий рік зменшується, і незалежні нафтопереробні заводи (НПЗ) у східній провінції Шаньдун скорочують пропускну спроможність із тримісячного максимуму в січні, а підвищення маржі переробки, ймовірно, стримає подальше падіння, повідомили S&P Global джерела з НПЗ і аналітики.

Незалежні НПЗ у Шаньдуні з потужністю менше за 214 тис. барелів на добу (б/д) є постійними постачальниками бензину на внутрішньому ринку, що відображає мінливий попит.

«Ми спостерігали значне поповнення запасів бензину до місячного Нового року до третього дня свята, але не набагато після цього», — сказало незалежне джерело на НПЗ у Цзібо, додавши, що завод обмежить пропускну здатність, щоб підтримувати запаси продукції.

Два НПЗ із сумарною потужністю близько 5,2 млн тонн на рік було закрито на технічне обслуговування протягом місяця, що також призвело до зниження загальної продуктивності в лютому.

За даними місцевого постачальника енергетичної інформації JLC, середній рівень використання на незалежних НПЗ у Шаньдуні становив 59,4% за тиждень до 21 лютого, збільшившись за цей час приблизно на 1%, нижче від середньомісячного показника в 63,18% за січень. Дослідження JLC охопило 39 незалежних НПЗ із сумарною потужністю 170,7 млн тонн на рік.

Однак підвищення рентабельності нафтопереробки запобігатиме подальшому падінню продуктивності від нинішнього рівня, сказав аналітик із Шаньдуна.

За даними JLC, щотижнева маржа переробки незалежних НПЗ Шаньдуна від переробки імпортованої нафти становила близько 83 юанів за тонну ($1,58 за барель) станом на 21 лютого, що вище, ніж 14 юанів за тонну станом на 31 січня.

Сильні продажі на території колишнього НПЗ у січні перед святами забезпечили достатню пропозицію на роздрібному ринку під час ажіотажу подорожей на місячний Новий рік.

«Автомобільний транспорт був найбільш конкурентоспроможним видом подорожей у відпустку порівняно з залізницею й літаком на тлі обмеженого доходу в останні роки», — сказав пекінський аналітик.

Дані Intelligent Operation Center компанії PetroChina показали, що щоденні продажі нафтопродуктів під час новорічних свят за місячним календарем 9-17 лютого зросли на 10% порівняно зі святковим періодом 2023 року.

За даними Міністерства культури країни, кількість внутрішніх поїздок з 10 по 17 лютого зросла на 34,3% порівняно з новорічними святами за місячним календарем 2023 року, що на 19% більше, ніж 2019 року до пандемії. Ринкові джерела оцінили 80% внутрішніх поїздок, включаючи автомобільний транспорт, що збільшувало споживання бензину.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти