Передвиборчі парламентські перегони добряче підсушили гуртовий і роздрібний ринок дизпального в Польщі. Через заморожування цін на заправках і великі знижки, які надавав Orlen у гурті, більшість незалежних компаній були змушені скоротити імпорт палива, щоб мінімізувати збитки. Але схоже, що ситуація із забезпеченням ринку починає покращуватися.
Цього тижня в балтійські порти Польщі має прибути 205 тис. тонн імпортного дизельного пального, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Це вдвічі перевищує обсяги надходжень продукту за останні два тижні.
Окрім звичних постачань продукту з фінського Porvoo Refinery або шведського Preemraff Lysekil Refinery, цього тижня очікується прибуття вантажу з Індії. За даними Консалтингової групи «А-95», судно Seriana з партією дизпального обсягом 46 тис. тонн 18 вересня вирушило з терміналу Jamnagar Refinery й має прибути в Гданьск 29 жовтня. Торговельні дані вказують на те, що ймовірним покупцем ресурсу може бути BP Polska. Востаннє постачання дизпального з індійського заводу Reliance Industries здійснювалися в Польщу у квітні 2022 року.
Нагадаємо, у вересні обсяги надходжень дизельного пального й газойлю в балтійські порти Польщі збільшилися на 7%, до 555 тис. тонн.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти