Ставки фрахту нафтоналивних танкерів на маршрутах із портів рф до Азії зросли у жовтні напередодні зими, а нові західні санкції проти суден можуть прискорити цей процес, кажуть джерела у галузі.
Улітку ставки фрахту на маршруті з балтійських приморська й усть-луги у порти на заході Індії впали до $4,3 млн з $7,7 млн на початку року, але з того часу виросли й сягають $5,5 млн за рейс, за даними джерел Reuters.
Ставки фрахту на танкери, що перевозять нафту ESPO Blend з далекосхідного порту «козьмино», у жовтні збільшилися до $1,5 млн з $1,35 млн у вересні, за даними термінала LSEG. Трейдери зазначають, що в деяких випадках фрахт обходиться дорожче — $1,5 млн за маршрут із «козьмино» до портів Китаю.
Тиск на танкерний флот, який залучено до перевезення російських вуглеводнів, посилюється: минулого тижня Лондон запровадив санкції проти ще 18 російських нафтових суден і чотирьох танкерів-газовозів, повідомив британський уряд.
Судна, що потрапили під санкції, не зможуть заходити в порти Великобританії або користуватися морськими послугами британських фірм. Таким чином, загальна кількість російських нафтових танкерів, проти яких Лондон запровадив обмеження, сягнула 43.
Також американський OFAC запровадив санкції проти восьми танкерів, які беруть участь у перевезеннях російської нафти й нафтопродуктів, і кількох суднових компаній.
Зі слів трейдерів, внесення нових танкерів у списки санкцій звужує вибір фрахтувальників, даючи привід судновласникам і далі підвищувати ставки на перевезення російської нафти.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти