Після запровадження санкцій ЄС індійська Nayara Energy вимушено переорієнтовує логістику: компанія дедалі активніше використовує судна так званого тіньового флоту й звужує коло постачальників нафти, перейшовши на ресурс російського походження. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на джерела.
Уряд Індії вже звернув увагу на ситуацію, оскільки збої у роботі НПЗ Nayara можуть становити загрозу для національної енергобезпеки. За даними джерел, Нью-Делі дозволив використання каботажних танкерів, які допомагають компанії перевозити продукцію між портами країни.
Нафтопереробний завод (НПЗ) Nayara потужністю 400 тис. бар./добу (8% перероблення Індії) й частково підконтрольний «роснєфті» скоротив перероблення після того, як низка глобальних партнерів відмовилися співпрацювати з ним через європейські санкції.
Через відмову місцевих судновласників від обслуговування санкційної компанії Nayara була змушена звернутися до «тіньового флоту». Зокрема танкер Leruo, занесений до чорного списку ЄС 18 липня, вже здійснив щонайменше три внутрішні рейси до Вадінара, а Next має забрати партію дизпального 20 серпня, попри санкції ЄС і Великої Британії.
Згідно з даними трекерів, біля Вадінара на чотирьох санкційних суднах накопичено понад 1,2 млн барелів продукції Nayara. Компанія офіційно відновила постачання російської Urals лише наприкінці липня й очікує цього тижня два танкери з 1,4 млн барелів. Водночас постачання близькосхідної нафти затримується — супертанкер Evgenia I досі баластується в Перській затоці.
«Існують спеціальні механізми для обходу санкцій і мит», — заявив заступник торгового представника росії в Індії євгеній гріва, додавши, що постачання російської нафти до Індії триватимуть «на поточному рівні».
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти