В начало

Наступний рік для азіатського ринку авіаційного пального буде непростим — Reuters

Відновлення польотів у Китаї, найбільшому споживачеві авіаційного палива в Азії, має стати поштовхом для відновлення попиту на авіаційне паливо в Азії 2023 року, хоча цей шлях може бути непростим, вважають у Reuters.

Очікується, що серед нафтопродуктів авіаційне пальне останнім повернеться до рівня попиту на до COVID-19 в Азії, оскільки країни мають різні правила щодо відновлення кордонів і карантинних заходів, які можуть стримувати мандрівників. Повне відновлення споживання авіаційного пального ще більше підвищить маржу азіатських нафтопереробників і попит на сиру нафту, піднявши світові ціни.

На початку грудня Китай послабив обмеження щодо COVID-19, що змусило авіакомпанії додати більше внутрішніх рейсів.

Згідно з даними Variflight, за тиждень, починаючи з 18 грудня, кількість діючих рейсів у Китаї зросла на 41,7% порівняно з тижнем раніше, до 51 тис..

Обсяг внутрішніх пасажирських перевезень зріс другий тиждень поспіль до 5,137 мільйона, що на 39% більше, ніж минулого тижня, хоча це все ще на 13% менше, ніж рік тому, додає він.

Це призвело до відновлення попиту на авіаційне паливо в Китаї за останні два тижні на 75%, або майже на 170 тис. барелів на день (б/д), свідчать дані Kayrros.

Цей сплеск попиту має перенестися на наступний рік. Міжнародне енергетичне агентство очікує, що попит на авіаційне паливо в Китаї зросте 2023 року на 43% порівняно з роком раніше, до 701 тис. б/д, згідно з його останнім місячним звітом, хоча це все одно буде нижче, ніж 733 тис. б/д, спожитих 2021 року.

«Попит на авіаційне пальне в Китаї є ключем до фундаментальних змін», — сказав KY Lin, представник Formosa Petrochemical Corp, провідного експортера палива в Азії.

Збільшення китайських літаків є частиною більш широкого стрибка в Азії, який повинен збільшити споживання палива 2023 року.

Згідно з даними глобального постачальника даних про подорожі OAG, у першій половині грудня кількість регулярних авіаліній із північно-східної й південно-східної Азії зросла на 22% і 73% відповідно, завдяки подорожам у відпустку й тому, що все більше країн відкривають свої двері для туристів.

Орієнтовані на експорт нафтопереробники в Південній Кореї й Тайвані вже продали постачання реактивного пального на 2023 рік із надбавками на $2-3 за барель вище базових цін у Сінгапурі, порівняно з приблизно 50 центами за барель або менше для постачань на 2022 рік, що відображає позитивний прогноз попиту в Азії, сказав трейдер із Сінгапуру.

Китай має на меті збільшити кількість рейсів і відновити середньодобовий обсяг пасажиропотоку в країні до 70% від рівня 2019 року до 6 січня, повідомляє фінансове видання Caixin із посиланням на документ авіаційного регулятора.

Проте прогнози кількох хвиль зараження COVID-19 у найбільш густонаселеній країні світу можуть стримувати мандрівників і заважати повному відновленню попиту на авіаційне пальне в короткостроковій перспективі, заявили кілька торговців паливом у Китаї.

Повне відновлення залежить від відновлення міжнародних рейсів, які споживають більше пального, додали вони.

Крім того, якщо зростаючий внутрішній попит на паливо зрештою матеріалізується, це може змусити китайські провідні компанії обмежити експорт, сказав речник FPCC К.Й. Лінь.

Державні нафтопереробники збільшили експорт палива після того, як Пекін несподівано виділив велику партію квот у жовтні для стимулювання своєї економіки на тлі зростання прибутковості у виробництві авіаційного пального.

Згідно з митними даними, експорт авіапального з Китаю перевищив 1 мільйон тонн на місяць у період з вересня по листопад, що майже на 50% більше за середньомісячний показник січня-серпня.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти