В начало

Імпорт мазуту в Китай сповільниться через очікувані податкові зміни

Китай планує податкову реформу, яка призведе до підвищення вартості імпортного мазуту. Це спонукає незалежних нафтопереробників сповільнити закупівлі, що є ще одним ударом по сектору, який страждає від низької маржі перероблення на тлі нестабільного попиту, повідомили Reuters джерела в галузі.

Згідно з даними багатьох галузевих джерел, очікується, що з жовтня Пекін запровадить зміни в розмірах податкових знижок на споживання, які нафтопереробники отримують після продажу бензину й дизельного пального, переробленого з імпортованого мазуту. Це збільшить доходи держави, але збільшить і витрати для імпортерів.

Реконструкція посилить тиск на незалежних нафтопереробників Китаю, відомих як «чайники», які зазвичай використовують мазут як сировину для перероблення на паливо. Ці нафтопереробні заводи (НПЗ), які також переробляють імпортну сиру нафту, нещодавно скоротили виробництво до багаторічного мінімуму, оскільки економіка, що бореться, і широке впровадження електромобілів зменшують норми прибутку.

Уповільнення попиту Китаю на мазут, залишковий продукт нафтопереробки, який залишається після перероблювання сирої нафти на бензин і дизельне пальне, вплине на постачальників з Ірану, росії й Малайзії.

«Податкові зміни фактично підвищать вартість сировини майже на 400 юанів ($57) за тонну. Це може змусити багато невеликих заводів, які значною мірою покладаються на мазут як сировину, зупинити виробництво або навіть закрити бізнес», — сказало одне з джерел, торговий менеджер з незалежним рафінером.

Керівник додав, що його компанія отримала усне повідомлення про зміну політики від податкових органів на початку цього місяця.

Про зміну податку, що очікується, не було оголошено, і Державна податкова адміністрація Китаю не відповіла на запит про коментарі.

НПЗ, здебільшого зосереджені в провінції Шаньдун, використовують мазут як альтернативу сирій нафті, оскільки деякі не відповідають вимогам щодо державних квот на імпорт нафти, а іншим їх не вистачає.

Прямогонний мазут можна переробляти на дороге дизельне пальне й бензин.

Кілька високопоставлених трейдерів заявили, що очікування зміни податку зупинили перемовини щодо нового імпорту, поклавши край короткому відскоку закупівель мазуту в Китаї за останні два місяці.

«Це (податкова політика – ред.) має великий вплив на ринок мазуту. Покупці утримуються від обговорення нових угод», — повідомило друге джерело, торговельний керівник із Шаньдуна.

Пекін стягує податок на споживання обсягом 1 218 юанів ($172,50) за кожну імпортовану тонну мазуту, а потім надає нафтопереробникам повні знижки після його перероблення на бензин і дизельне пальне.

Однак згідно з новою політикою нафтопереробники отримуватимуть знижки лише на основі кількості очищеного палива, отриманого після перероблювання мазуту, який зазвичай дає приблизно 60%-70% бензину й дизельного пального під час переробки, підвищуючи їхні витрати на 365 юанів – до 487 юанів за тонну, кажуть трейдери.

Очікування зміни податку вже знижують ціни на мазут. Останніми роками в постачаннях у Китай домінує паливо іранського й російського походження, яке змішується у торгових центрах на Близькому Сході, в Сингапурі й Малайзії.

Торговельні джерела повідомили, що постачання змішаного з іранським мазуту прямої перегонки 280 cst були запропоновані зі знижками до $20США за тонну нижче від еталонного сингапурського палива з високим вмістом сірки 380 cst для швидкого доставлення до Східного Китаю.

Спотові вантажі на початку цього місяця продавалися з премією від $30 до $40 за тонну до еталонного показника.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти