В начало

Імпорт Китаєм російської нафти в березні досяг рекордного рівня

росія залишалася головним постачальником нафти для Китаю в березні, оскільки нафтопереробники розкуповували дрібні партії нафти Sokol, повідомляє Reuters.

Згідно з даними Головного митного управління, імпорт Китаю з росії, включаючи постачання через трубопроводи й морські перевезення, підскочив на 12,5% за рік, до 10,81 млн метричних тонн, або 2,55 млн барелів на день (б/д).

Це було досить близько до попереднього місячного рекорду в 2,56 млн б/д у червні 2023 року.

Сім російських танкерів, які перебувають під санкціями, вивантажили вантажі Sokol у китайських портах у березні, коли росія працювала над перенасиченням постачань, які застрягли після посилення санкцій США.

Понад 10 млн барелів нафти, постаченої компанією «сахалін-1», підрозділом «роснєфті», були в сховищах протягом останніх трьох місяців через труднощі з оплатою й санкції проти судноплавних компаній і суден, що перевозять нафту.

Накопичення російської сирої нафти для зберігання в стратегічних резервах державною CNOOC також збільшило імпорт з росії.

Дані консалтингової компанії Kpler прогнозують, що морські постачання з росії досягнуть рекордного рівня в 1,82 млн б/д, включаючи 440 тис. б/д нафти Sokol і 967 тис. б/д ESTO.

Протягом 2023 року росія була головним постачальником Китаю, доставляючи 2,14 млн б/д, всупереч санкціям Заходу й обмеженням ціни після повномасштабного вторгнення кремля в Україну 2022 року.

У координації з іншими членами ОПЕК+ росія вирішила перенести добровільне скорочення видобутку сирої нафти на 300 тис. б/д на І квартал року, щоб підтримати ціни на енергоносії.

Імпорт із Саудівської Аравії, яка раніше була найбільшим постачальником Китаю, у березні склав 6,3 млн тонн, або 1,48 млн б/д, що на 29,3% менше, ніж за аналогічний період торік.

Ер-Ріяд заявив, що продовжить своє добровільне скорочення на 1 млн б/д до кінця червня, залишивши видобуток на рівні близько 9 млн б/д.

Найбільший світовий експортер зберіг березневу офіційну ціну продажу свого флагманського сорту Arab Light для Азії на рівні $1,50 вище від середнього в Омані/Дубаї, оскільки королівство намагалося зберегти частку ринку.

У січні-березні імпорт з Малайзії, перевалкового пункту для санкційних вантажів з Ірану й Венесуели, зріс на 39,2% порівняно з роком, до 13,7 млн тонн, або 3,23 млн б/д.

Дані свідчать про 375 296 тонн імпорту з Венесуели після рідкісного постачання 352 455 тонн венесуельської сирої нафти в лютому на тлі тимчасового послаблення санкцій США проти Каракасу. Санкції було повторно введено з четверга після того, як США заявили, що президент Ніколас Мадуро не виконав своїх передвиборчих зобов'язань.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти