В начало

Мексика експортує перший вантаж дизелю з НПЗ Olmeca

Мексика експортувала перший вантаж дизельного пального з наднизьким вмістом сірки (ULSD), переробленого на новому нафтопереробному заводі (НПЗ) Olmeca, на початку квітня, згідно з даними відстеження руху танкерів і джерелами Reuters, хоча інфраструктура для транспортування вкрай необхідного моторного палива по всій країні не готова.

НПЗ Olmeca отримав незавершене дизельне пальне з високим вмістом сірки з НПЗ Madero в Тамауліпасі, щоб перетворити його на ULSD, повідомило джерело, знайоме з операціями, хоча його власне виробництво життєздатного палива залишається незначним.

Мексика – відомий виробник сирої нафти, але вона імпортує сотні тисяч барелів палива щодня, оскільки державна енергетична компанія Pemex намагається ефективно перетворювати важкі сорти сирої нафти, які вона здебільшого перекачує, у готове паливо.

Olmeca, сьомий НПЗ Pemex у Мексиці, потужністю перероблення 340 тис. барелів нафти на день (б/д), мала на меті допомогти зробити країну енергетично самодостатньою.

Танкер під прапором Данії Torm Singapore завершив завантаження близько 300 тис. барелів ULSD на початку квітня на однобуєвому швартуванні біля порту «Дос-Бокас», показали дані відстеження LSEG.

Torm Singapore розвантажив першу партію через декілька днів у порту «Канаверал» у Флориді, а другу – у порту «Ябукоа» в Пуерто-Ріко.

Згідно з даними LSEG, зібраними з початку 2024 року, цей вантаж став першим постачанням ULSD в Мексику з Дос-Бокаса. Reuters не зміг визначити, чи буде Pemex експортувати більше з Olmeca.

PMI Comercio Internacional, комерційне відділення Pemex, не відразу відповіла на запит про коментар.

Наразі завод Olmeca виробляє нафтовий кокс, це звичайна практика для НПЗ на етапі запуску. Його перший експорт відправився до Індії у вересні, повідомляв Reuters минулого року.

Дизельне пальне було експортовано, оскільки завод все ще не має достатньої кількості трубопроводів або залізничних шляхів для транспортування великих обсягів усередині країни, повідомило одне джерело, додавши, що також не вистачає паливних вантажівок для його розподілу в решті країни.

Одним із головних недоліків будівництва НПЗ у Дос-Бокасі була відсутність інфраструктури для розподілу його продукції по всій країні, як показав документ, наданий Reuters, підкреслюючи, що його будівництво буде дорогим і трудомістким.

Зі слів одного з джерел, Pemex часто розповсюджує невеликі обсяги дизелю з НПЗ Olmeca бензовозами. Для перевезення обсягу, еквівалентного експортованому вантажу, знадобилося б щонайменше 1 300 вантажівок.

У липні 2022 року колишній президент Мексики Андрес Мануель Лопес Обрадор, ресурсний націоналіст, урочисто відкрив частину інфраструктури заводу в своєму рідному штаті Табаско, назвавши це вирішальним для енергетичної самозабезпеченості країни.

Однак затримки із завершенням будівництва НПЗ, вартість якого зросла більш ніж удвічі – до $16,8 млрд, означають, що завершити план має його наступник президент Клаудія Шейнбаум.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти