Компанія «Мартін Трейд» за п’ять місяців 2024 року збільшила відвантаження дизельного пального на український ринок в 2,3 раза (до 75,4 тис. т) порівняно з аналогічним періодом 2023-го. Про це свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
«Збільшення постачань відбулось завдяки як відкриттю нових базисів, так і посиленню позицій на вже існуючих. Ми прогнозували ріст конкуренції і, як наслідок, зменшення маржинальності, тому для досягнення планових показників змушені були збільшити обсяги імпорту», — зазначив засновник «Мартін Трейду» Володимир Порайко.
З його слів, таким шляхом ідуть більшість системних операторів: «Це загальний тренд ринку: торік за звітний період на перший десяток імпортерів припадало 49% загальних постачань дизпального, зараз — 62%».
Як і рік тому, основні обсяги пального компанія відвантажує залізницею, на частку якої припадає 73% від загального імпорту дизелю. Але цього року трейдер розширив свої можливості, додавши до свого арсеналу морський транспорт. Дизпальне танкерами було імпортоване з Румунії.
Водночас імпортер переглянув географію постачань, звузивши її до Румунії й Литви. Основні постачальники «Мартін Трейду» — Vitol і Orlen Lietuva. Торік дизель також відвантажувався з Польщі й Болгарії, на частку яких припадало сумарно 16% загального імпорту ресурсу компанії.
Крім того, компанія розширила лінійку пального, додавши до неї бензин марки А-95. За п’ять місяців трейдер відвантажив 0,94 тис. т продукту, з яких 81% виробництва Orlen Lietuva, решта — з румунського напрямку.
2024 року трейдер активізував постачання скрапленого газу в Україну. Загалом за 5 місяців було завезено 1,9 тис. т продукту, що еквівалентно обсягам за весь минулий рік. Зі слів представників менеджменту компанії, спаплюжена ресурсом підозрілого походження конкуренція лишається основним гальмом для трейдерів, що імпортують газ суто неросійського виробництва.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти