В начало

Логістичні проблеми й ремонти на НПЗ обмежують доступ до ДП у Німеччині

Оперативна доступність спотового дизельного пального в Німеччині знижується з досить низької бази, оскільки проблеми з обслуговуванням і переробкою збігаються з дефіцитом барж на річці Рейн. Про це повідомляє Argus.

Проблеми з виробництвом на НПЗ Bayernoil у Нойштадті-Фобурзі потужністю 207 тис. барелів на добу (б/д) і роботами з технічного обслуговування на інших німецьких заводах ускладнилися через те, що постачальник суворо обмежив дизельне сполучення з нафтопереробного комплексу Shell у Рейнської області потужністю 334 тис. б/д. Причина цього незрозуміла, і Shell її не коментує.

Постачання також скорочується далі вгору по Рейну на НПЗ у Карлсруе консорціуму Miro потужністю 299 тис. б/д. Кілька постачальників обмежують свої спотові постачання до однієї або двох вантажівок на клієнта, зі слів трейдерів, а один акціонер більше не пропонує жодного продукту на спотовій основі. НПЗ було частково зупинено з 12 жовтня на ремонтні роботи, які планується завершити до кінця листопада.

Спочатку трейдери не повідомляли про дефіцит на Miro, але попит зріс з півдня, щоб покрити проблеми Bayernoil.

Кілька сховищ уздовж Рейну нещодавно зазнали обмежень. Велика часткова реконструкція Гельзенкірхенського НПЗ BP потужністю 257 тис. б/д у поєднанні зі складною ситуацією з постачаннями, спричиненою занадто низьким рівнем води у Рейні за останні кілька тижнів, призвели до скорочення запасів. З тих пір рівень води підвищився до такої міри, що кораблі можуть входити в Нижній Рейн повністю завантаженими й проходити через вузьке місце Кауба на шляху до Верхнього Рейну з більш ніж 90% їхньої місткості. Але, зі слів судновласників, парк барж залишається майже повністю заповненим.

Поповнення резервуарів уздовж Рейну ускладнюється серйозними затримками прибуття барж на низку терміналів. 2 листопада шторм Ciaran спричинив переривання завантаження на кількох терміналах Амстердам-Роттердам-Антверпен (ARA) на цілий день, і це, ймовірно, ще більше відтермінує прибуття вже запланованих барж.

Завершення робіт з технічного обслуговування в Гельзенкірхені може дати деяке полегшення, і ВР повідомила, що почала підготовку до відновлення відповідної секції, як планувалося.

На півночі лівійська Tamoil почала нарощувати свій Гамбурзький НПЗ продуктивністю 103 тис. б/д після основної зупинки, пов’язаної з обслуговуванням, починаючи з 26 серпня. Його планували відновити наприкінці жовтня.

Загалом попит на дизельне пальне в Німеччині падає з початку жовтня.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти