Державний оператор СПГ-термінала LNG Croatia оголосив тендер на два контракти, пов’язані з розширенням потужностей заводу з імпорту СПГ на хорватському острові Крк. Про це повідомляє LNG Prime.
Згідно з тендерною документацією, опублікованою LNG Croatia, загальна вартість двох контрактів становить 17 млн євро ($18,3 млн) без урахування податків.
Перший контракт на послуги, які включають монтаж, впровадження і введення в експлуатацію нового модуля й обладнання на FSRU. Сума цього контракту становить близько 15 млн євро.
Згідно з документами, контракт має розпочатися 19 вересня 2024 року і триватиме до кінця 2025 року.
Згідно з другим контрактом вартістю близько 2 млн євро, він передбачає закупівлю і встановлення електроенергетичного обладнання для інтеграції FSRU з модулем і конференц-залом.
Кінцевий термін подання пропозицій – 8 серпня 2024 року.
У листопаді минулого року китайська суднобудівна компанія Nantong CIMC Sinopacific Offshore & Engineering уклала контракт із підрозділом фінської Wartsila на будівництво одного модуля регазифікації, який буде встановлено на борту FSRU (Хорватія), об’ємом 140 тис. кубічних метрів.
Раніше того ж року норвезька компанія Wartsila Gas Solutions виграла контракт вартістю близько 22,9 млн євро ($24,7 млн) на постачання модуля регазифікації для FSRU, який обслуговує хорватське підприємство з імпорту СПГ у Крк.
Новий модуль доповнить наявну на судні бортову систему регазифікації Wartsila й збільшить пропускну здатність термінала FSRU на 212 mmscfd (мільйон стандартних кубічних футів на день), або 250 тис. кубічних метрів на годину.
Поточні три установки регазифікації СПГ мають максимальну швидкість регазифікації 451 840 кубічних метрів на годину.
Після модернізації СПГ-завод Крк матиме потужність близько 6,1 млрд кубометрів на рік.
Wartsila Gas Solutions повідомила, що модуль буде встановлено влітку 2025 року.
Європейська комісія нещодавно схвалила 25 млн євро ($27 млн) Хорватії для підтримки розширення LNG-термінала.
Цей захід сприятиме встановленню додаткового модуля регазифікації.
Розширення коштуватиме близько 180 млн євро ($195 млн), а більша частина про'кту включає будівництво нового трубопроводу від Злобіна до Босилєво вартістю близько 155 млн євро.
Ще 2020 року китайська компанія Huarun Dadong і її акціонер Hudong-Zhonghua завершили переобладнання судна Golar Viking об’ємом 140 тис. кубічних метрів, побудованого 2005 року, на FSRU.
Після цього FSRU відправився на острів Крк і отримав свій перший комерційний вантаж СПГ у січні 2021 року.
За даними LNG Croatia, 24 червня 2024 року хорватський термінал Крк, розташований у FSRU, нещодавно отримав свій 94-й вантаж СПГ з початку роботи в січні 2021 року.
Нещодавно FSRU також отримав свій перший вантаж СПГ з Алжиру.
Хорватський FSRU в основному отримує вантажі з США, але також отримував вантажі з Катару, Нігерії, Єгипту, Тринідаду, Індонезії й перевантажує з європейських терміналів.
LNG Croatia належить хорватській державній енергетичній компанії HEP і Plinacro, національному оператору газотранспортної системи (TSO), з 85% і 15% відповідно.
Угорська MFGK і підрозділ швейцарської торгової фірми MET є одними з користувачів об’єкта.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти