В начало

Китай може скоротити імпорт мазуту на тлі підвищення податків

Імпорт мазуту в Китай скоротиться на початку 2025 року після підвищення податку на імпорт продукту з 1 січня, що спонукало деяких продавців знизити ціни, щоб підвищити попит, повідомили кілька торговельних джерел Reuters, знайомих з цим питанням.

Підвищення імпортних мит, яке є доповненням до окремої політики у жовтні минулого року щодо зменшення податкових знижок на поставки мазуту, ще більше зменшить маржу для нафтопереробного сектору Китаю, який з минулого року страждає від слабкої маржі.

Менші нафтопереробні заводи, особливо ті, що не мають або не мають квот на імпорт сирої нафти, використовують мазут як сировину для виробництва транспортного палива з вищою вартістю.

Очікується, що уповільнення імпорту з Китаю ще більше вплине на базові ціни на мазут у регіоні, які знизилися з минулого кварталу через великі пропозиції.

Наприкінці 2024 року Пекін відкоригував імпортні тарифи на деякі товари, причому ставка на мазут зросла до 3% з 1% з 1 січня.

Згідно з новим правилом, яке набуло чинності 1 січня, уряд також скасував митний код для «іншого мазуту та іншого важкого мазуту», трейдери кажуть, що ця зміна може допомогти приборкати неправильне маркування сирої нафти як залишкового палива в обхід обмежень квоти.

«Ми очікуємо побачити деякі ознаки уповільнення попиту в короткостроковій перспективі», — сказав трейдер мазуту, який продає вантажі до Китаю.

Спотові премії на російський мазут M100, популярну вихідну сировину для китайських нафтопереробників, знизилися на 10-15 доларів США до рівня нижче 60 доларів за метричну тонну сінгапурських котирувань на мазут 380 cst у січні порівняно з минулим місяцем.

Імпорт Китаю вже впав у грудні через низьку маржу нафтопереробки.

Імпорт мазуту впав нижче 1,7 мільйона тонн (348 225 барелів на день) у грудні, як показали дані стеження за судами Kpler і LSEG, після досягнення семимісячного максимуму в 2,55 мільйона тонн у листопаді.

Трейдери також спостерігають за тим, як державне податкове бюро розгорне в Китаї плани щодо зниження податкових знижок на споживання, які нафтопереробники отримують, коли продають бензин і дизельне паливо, очищене з імпортованого мазуту.

«Ми всі чекаємо, як (провінційні) податкові служби збираються виконувати знижки за грудневий імпорт, але говорять, що уряд серйозно поставиться до цього з 2025 року», — сказав Reuters керівник незалежного нафтопереробного підприємства.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти