В начало

Гетманцев анонсував різке збільшення сплати податків «БРСМ»

Голова Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев повідомив про різке збільшення податкового навантаження мережі АЗС «БРСМ-Нафта» у серпні.

«Велика легендарна мережа АЗС «БРСМ», напевно, зробивши висновки зі своєї попередньої роботи, у серпні сплатила податків більше, ніж будь-яка інша мережа, збільшивши податкове навантаження з 0,26% до 7,44%», — написав Гетманцев у своєму телеграм-каналі.  

Нардеп висловив переконання, що це не «разова акція» компанії. «Бажаю якнайшвидше виправити показники попередніх періодів й на майбутнє залишитися у лідерах галузі», — зазначив він.

За наявною у enkorr інформацією, у липні-серпні податківці провели серію обшуків та інших профілактичних заходів у мережах з низьким податковим навантаженням. У результаті з компаніями було досягнуто домовленості про сплату великих сум, зокрема ПДВ. Але чи стане сплата адекватного обсягу податків постійною, поки що незрозуміло.

Зазначимо, ще у червні на засіданні Тимчасової слідчої комісії (ТСК) з нелегального ринку пального, яку створено комітетом Гетманцева, було зазначено, що податкове навантаження при реалізації пального у мережі «БРСМ-Нафта» є одним із найнижчих в Україні й за перший квартал 2023 року склало 55 копійок з кожного проданого літра пального. 

При цьому, згідно з дослідженням рівня сплати операційних податків у квітні-червні 2023 р. мережами АЗС, які провела Консалтингова група «А-95», податкове навантаження на один літр пального на «БРСМ-Нафта» склало 70 копійок за літр.

Такий показник викликав здивування в експертів і гравців ринку, адже в системі «БРСМ» продовжують працювати міні-НПЗ.

«І якщо 2021 року це було одне підприємство, то наразі, за даними ринкових джерел, їх уже два. Продажі бензину мережею становлять розрахунково 10 тис. тонн на місяць, але у другому кварталі компанії групи «БРСМ» імпортували трохи більше 12 тис. тонн. Звідки взялася решта 18 тис. т — питання. Як і те, яким чином мережа продає пальне на колонках фактично за собівартістю імпорту з витратами», — зазначав очільник А-95 Сергій Куюн.  

Нагадаємо, схеми з чеками на станціях «БРСМ» уже неодноразово потрапляли в поле зору правоохоронців, контролюючих органів і навіть чиновників. Так, ще 2021 року Гетманцев проілюстрував проблематику податкових скруток чеком, виданим на «БРСМ».

 

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти