В начало

Eni почала виробництво на заводі SAF в Італії

Eni Spa почала виробництво екологічно чистого авіаційного палива (SAF) на своєму біопереробному заводі Gela, який може виробляти до 400 тис. т, повідомляє Rigzone.

Італійська інтегрована енергетична компанія, яка підтримується державою, заявила, що потужність становить майже третину попиту SAF в Європі 2025 року.

«З вересня 2022 року Enilive підписала угоди з декількома авіакомпаніями на постачання SAF завдяки початковому виробництву, досягнутому завдяки синергії між біопереробним заводом Gela Enilive та іншими підприємствами Eni, використовуючи вихідну сировину на основі відходів», — йдеться в заяві Eni.

Переобладнаний нафтопереробний завод (НПЗ) Gela на Сицилії може переробляти до 736 тис. метричних тонн біомаси на рік, в основному з використанням відходів і залишків сировини, таких як олія, тваринний жир і побічні продукти перероблення рослинної олії, повідомила Eni.

«Інноваційне виробництво SAF у Гелі стало можливим завдяки модифікації заводу, зокрема установки ізомеризації, яка була оснащена реактором і секцією розділення продуктів, а також модернізації резервуарного парку й логістичної інфраструктури», — йдеться в повідомленні.

Зараз ведуться роботи з модернізації об’єктів, які дозволять перетворювати більш різноманітні відходи й залишкову сировину на біопаливо з гідроочищеної рослинної олії (HVO), зазначили у компанії.

«Заводи й технології, які ми розробляємо, позиціюють Enilive як лідера у виробництві біопалива HVO і підтверджують стратегію компанії, яка відрізняється потужним зростанням у пропонуванні все більш стійких продуктів», – сказав виконавчий директор Enilive Стефано Балліста.

З його слів, Eni почала інвестувати в це поле понад десять років тому, і Enilive стане однією з перших компаній у світі, яка вироблятиме значні обсяги SAF.

Eni прагне збільшити потужність біоперероблення до понад 5 млн тонн на рік до 2030 року. Вона прагне забезпечити виробництво SAF на один млн тонн на рік і потенційно подвоїти цей рівень до кінця десятиліття.

Очікується, що завод SAF у Порто-Маргері, який є частиною Венеціанського біопереробного заводу, буде запущено 2026 року. Eni також розробляє біопереробні заводи в Малайзії й Південній Кореї.

Минулого року Eni оголосила про нову інвестицію в Enilive, яка виробляє біометан, SAF та інше біопаливо, а також пропонує зарядку електромобілів і каршеринг.

Глобальна інвестиційна компанія KKR & Co. Inc. підписала угоду з Eni про купівлю 25% акціонерного капіталу Enilive за 2,438 млрд євро ($2,56 млрд). Згідно з угодою, Eni й KKR повинні були влити в Enilive новий капітал обсягом 500 млн євро ($524,34 млн) кожна, повідомляє Eni у прес-релізі від 24 жовтня 2024 року.

Європейський Союз вимагає від аеропортів регіону поступового підвищення частки SAF у паливній суміші.

Кожен аеропорт у державах-членах повинен мати принаймні 2% SAF від загального споживання, починаючи з цього року. Відповідно до авіаційного регламенту ReFuelEU, ухваленого в жовтні 2024 року, цей показник має зрости до 6% з 2030 року, до 20% з 2035 року, до 34% з 2040 року, до 42% з 2045 року і до 70% з 2050 року.

Це не лише біопаливо, яке також вважається SAF згідно з положенням, а й перероблене вуглецеве й синтетичне види палива.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти