На автозаправних комплексах ОККО з’явився новий сервіс ОККО Drive, який наразі працює як пілотний проєкт. Про це «NV Бізнес» повідомив віцепрезидент з маркетингу ОККО Василь Дмитрів.
«Зараз ОККО Drive працює як пілотний проєкт, але ми прагнемо швидко його масштабувати», — наголосив Дмитрів, зазначивши, що першим містом для запуску сервісу обрали Львів.
«А щоб сервіс набув популярності, маємо намір охопити ним більшість заправок міста. Тож план до кінця року — запустити ОККО Drive на до 10 АЗК. Далі підемо в інші міста — в обласні центри, потім, можливо, у великі районні. Глобальна мета — встановити Drive на 70−80% наших АЗК у великих містах. Якщо в перерахунку на всю мережу, то це 40−50% від загальної кількості автозаправних комплексів. В ідеалі ми хотіли б і на всіх 100%, але є й такі об'єкти, де не так легко інтегрувати Drive, і ми це розуміємо», — наголосив Дмитрів.
З його слів, щодо асортименту можуть бути незначні відмінності. «Наприклад, якщо вводимо у меню новий продукт, то на одному АЗК він може з’явитися раніше, на іншому — пізніше. Так само й асортимент магазинів може дещо відрізнятися: на великих комплексах він, відповідно, ширший. Але базові страви, які давно знають і люблять наші клієнти, звісно, будуть усюди, й отримати їх кожен зможе за 3−5 хвилин», — зазначив він.
«Окупність одного модуля, за нашими підрахунками, — 3−4 роки. Цього зможемо досягти, якщо наростимо непаливні продажі на АЗК на 10%. Робота перших модулів показує, що мета досяжна.
Нагадаємо, ОККО запустила на двох своїх заправках у Львові й Тернополі новий сервіс видачі готових страв ОККО Drive.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти