Чистий прибуток PetroChina минулого року зріс на 8,3% порівняно з рекордними рівнями 2022 року, оскільки сильне зростання продажів природного газу і його маркетингового сегменту компенсувало нижчі реалізовані ціни на нафту, повідомляє Reuters.
Чистий прибуток PetroChina становив 161,1 млрд юанів ($22,34 млрд) 2023 року проти 148,7 млрд 2022 року, тоді як дохід упав на 7,0% — до 3 239 млрд юанів, йдеться у заяві компанії для Гонконзької фондової біржі від 25 березня.
Операційний прибуток у сегменті природного газу збільшився більш ніж утричі — до 43 млрд юанів з приблизно 13 млрд юанів, тоді як операційний прибуток у маркетинговому сегменті зріс на 66,7% порівняно з попереднім роком.
Середня ціна реалізації на сиру нафту впала на 16,8% порівняно з рівнем 2022 року.
Національний енергетичний гігант торік видобув 937,1 млн барелів сирої нафти, або 2,57 млн барелів на день (б/д), що на 3,4% більше, ніж попереднього року (906,2 млн барелів). Видобуток природного газу зріс на 5,5% — до 4 932,4 млрд кубічних футів (bcf).
Переробка сирої нафти на НПЗ зросла на 15,3% — до 1 398,8 млн барелів, або 3,83 млн б/д, змінивши торішнє падіння на 1% через значне відновлення попиту на бензин і авіаційне паливо, оскільки Китай відмовився від обмежень, які супроводжували пандемію ковід-19.
PetroChina зафіксувала зростання внутрішніх продажів бензину, дизельного пального й гасу на 17,3%, а внутрішні продажі гасу зросли на 82,1% порівняно з 2022 роком.
Випуск нових хімічних матеріалів групи збільшився на 60,0% порівняно з минулим роком.
Сегмент нафтопереробки «скористався сприятливою можливістю відновлення ринку» і «покращив частку представлених продуктів нафтопереробки й високоякісних хімічних продуктів», — йдеться у заяві.
PetroChina прогнозує, що видобуток сирої нафти цього року впаде на 3% — до 909,2 млн барелів. Очікується, що видобуток природного газу зросте на 4% — до 5 142,6 млрд куб.
Він також планує збільшити виробництво НПЗ цього року на 0,3%.
Річний прогноз, оприлюднений минулого місяця дослідницьким підрозділом материнської компанії CNPC, показує, що споживання авіаційного палива в Китаї цього року, швидше за все, зросте на 13,1% у зв’язку зі збільшенням пасажирських перевезень, тоді як використання дизельного пального може впасти на 1,8% на тлі ширших економічних негараздів.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти