Вартість постачання дизельного пального через Атлантику зросла майже до максимуму за 16 місяців на тлі збоїв на Панамському каналі, що тривають. Про це повідомляє Bloomberg
«Короткий шлях між Атлантичним і Тихим океанами постраждав через посуху, викликану Ель-Ніньо, яка знизила рівень води до безпрецедентно низького рівня. Це спонукає судноплавні компанії платити великі суми, щоб просуватися вперед у чергах або плавати тисячі додаткових миль навколо Південної Америки», — пише агентство.
Згідно з даними Clarksons Securities AS, підрозділу найбільшого в світі суднового брокера, збої також ускладнюють перехід порожніх суден із ринків Тихого океану на Атлантичний.
Згідно з даними Балтійської біржі, щоденна ставка вантажу на маршруті з Перської затоки США в північно-західну Європу зросла у вівторок до $42 558, що є найвищим показником з початку серпня минулого року. Вартість доставки палива в інший бік — до Атлантичного узбережжя США — також підскочила порівняно з попереднім днем.
Обсяг доступної місткості суден у Перській затоці США «залишався обмеженим, що підвищувало ставки», написав Clarksons у звіті про ринок танкерів середньої дальності. Порушення роботи Панамського каналу ускладнюють судам баласт з Азії в США, йдеться у звіті.
У той же час є ознаки значного попиту на перевезення палива. Постачання дизельного пального й інших нафтопродуктів у північно-західну Європу з Перської затоки США не досягали 200 тис. барелів на день (б/д) протягом періоду 1-25 листопада, що майже на 40% більше від середньодобового показника жовтня, згідно з даними Vortexa, зібраними Bloomberg.
Хоча проблеми в Панамському каналі можуть порушити постачання суден до Перської затоки США, це також може мати протилежний ефект, знищивши торгівлю на західному узбережжі Латинської Америки, сказав Річард Метьюз, директор EA Gibson Shipbrokers Ltd.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти