Два нафтових танкери горять з раннього ранку 19 липня на схід від Сингапуру, йдеться у заяві морського й портового управління країни.
Hafnia Nile, танкер для перевезення нафтопродуктів під прапором Сингапуру, і Ceres I, танкер для перевезення сирої нафти під прапором Сан-Томе і Прінсіпі, перебувають за 55 км (34 милі) на північний схід від крихітного острова Педра-Бранка, біля східного входу в Сингапурську протоку.
Поки не відразу було зрозуміло, що стало причиною пожежі, хоча старіння Ceres I зокрема підкреслює ризики для навколишнього середовища й людей, пов’язаних із розширенням так званого тіньового флоту старих суден, які перевозять підсанкційну сиру нафту одним із найбільш завантажених водних шляхів у світі. Перевантаження нафти з судна на судно є відносно поширеним явищем у водах біля південної частини Малайзійського півострова.
«Церера I» перевозила вантажі з Ірану й Венесуели на початку цього й минулого року, згідно з даними фірми Kpler, що займається аналізом ринку. Судно було збудовано 2001 року, а це означає, що воно все ще використовується навіть після того, як більшість власників подумають про злам судна, а його страхова компанія P&I невідома, що характерно для майже всіх кораблів «тіньового» флоту, показують дані, зібрані Bloomberg.
Морська влада Сингапуру звернулася за допомогою до суден, які пропливали повз постраждалі танкери, з проханням про порятунок екіпажів. Корабель військово-морських сил RSS Supreme перебуває неподалік і також надає допомогу разом із сингапурським військовим вертольотом.
Судна так званого тіньового флоту створювали проблеми Сингапуру й раніше. Один з нафтових танкерів «тіньового» флоту сів на мілину поблизу Сингапуру в грудні, а на початку минулого року корабель під назвою Pablo вибухнув біля Малайзії. Його палаючі уламки місяцями перебували біля узбережжя країни.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти