У початок

WOG запустив новий сервіс Fresh&Clean

Мережа АЗК WOG запустила простір для комфорту в дорозі WOG Fresh&Clean, щоб клієнти могли прийняти душ, попрати й висушити речі у форматі самообслуговування. Про це компанія повідомляє на своєму сайті.  

«WOG Fresh&Clean — новий сервіс, який запрацював на території найбільшої в Україні АЗК у селі Глибочиця неподалік Житомира. Нам вдалося суттєво розширити спектр послуг унікального автозаправного комплексу, який є найсучаснішим в країні», — зазначив Геннадій Карлінський, директор із маркетингу мережі АЗК WOG.

У прес-службі WOG кажуть, що передусім приділяють увагу комфорту водіїв великогабаритного транспорту: на АЗК реалізовано окрему зону для заправки TIR та автобусів, де для них передбачено окрему зону розрахунку, яка включає, як класичні каси, так і термінали самообслуговування.

Як повідомили enkorr у прес-службі мережі АЗК, клієнт, який хоче скористатися сервісом WOG Fresh&Clean, самостійно обирає послуги, які йому необхідні, й оплачує їх через термінал самообслуговування.

Оплата доступна як карткою, так і бонусами PRIDE (програма лояльності WOG).

«Вартість кожної послуги становить 100 грн. При виборі 2-х різних послуг знижка 10%. Якщо обрати 3 різні послуги, знижка становитиме 15%», – пояснюють у прес-службі WOG.

Клієнти також можуть додатково придбати необхідні супутні товари для особистої гігієни (рушники, капці тощо). Для зберігання особистих речей передбачені спеціальні шафки.

«Усе обладнання інноваційне, з автоматичною подачею води, мила, а також енергозберігаюче, – кажуть у WOG. – Для клієнтів передбачено комфортну зону очікування, наприклад, для тих, хто чекає на завершення прання або сушіння речей». 

Загалом, пояснюють, на території АЗК WOG у Глибочиці облаштовано кілька великих паркувальних зон: для легкових авто на понад 55 місць і для паркування великогабаритного транспорту – на більш ніж 40 паркомісць, що дозволяє водіям зупинятися на відпочинок або ночівлю.

Наразі новий сервіс працює у пілотному режимі, який дасть змогу проаналізувати потреби й очікування клієнтів, а потім рухатися далі. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти