Падіння рівня води в Панамському каналі призводить до зростання вартості перевезень скрапленого газу в Азію. Водночас постачання американського скрапленого газу в Європу на цьому тлі зберігає економічну доцільність. Про це йдеться у звіті агенції OPIS, підготовленому для enkorr.
Минулого тижня аукціонна вартість проходу танкерів VLGC зі скрапленим газом через Панамський канал в середньому становила $2,72 млн порівняно з $2,15 млн тижнем раніше. Збори за прохід каналами різко зросли через транзитні обмеження, які діють до кінця зими. За останній дуже великий газовоз VLGC на аукціоні заплатили $2,1 млн.
Час очікування на шлюзах Neopanamax збільшився до 15 днів для транзиту в північному напрямку й 14 днів – для рейсу в південному напрямку. На шлюзах Panamax час очікування також продовжував зростати, досягнувши 25 днів в обох напрямках, згідно з даними агента каналу.
Затримки на старих шлюзах, які досягають 25 днів в обох напрямках, роблять рейс Х'юстон-Чіба через Панаму порівнянним з маршрутами через Суец або мис Доброї Надії з погляду тривалості рейсу, зазначив судновий брокер.
Незважаючи на, здавалося б, закритий арбітраж на папері, Європа залишається сприятливим напрямком для американського пропану через ці логістичні проблеми, сказав судновий брокер.
Завантаження скрапленого газу у Північному морі оцінюється в 220 тис. тонн за підсумками місяця порівняно зі 120 тис. тонн тиждень тому. Проте це нижче від типового місячного рівня в 380 тис. тонн. Обсяги імпорту скрапленого газу у північно-західну Європу за листопад досягли 465 тис. тонн цього місяця, ще 12 тис. тонн має бути доставлено. Зазираючи наперед, можна сказати, що зараз на воді є приблизно 116 тис. тонн скрапленого газу, який планується доставити до північно-західної Європи в грудні. Імпорт LPG у жовтні становив приблизно 550 тис. тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти