У початок

Венесуельські нафтові вантажі Chevron зупинені через невизначеність платежів

Принаймні два судна з венесуельською сирою нафтою, зафрахтованою Chevron, зупинилися через те, що державна нафтова компанія PDVSA скасувала їхні дозволи на експорт, згідно з даними про доставлення й повідомленнями джерел, оскільки уряд не мав впевненості в оплаті на тлі посилення санкцій США проти країни-члена ОПЕК. Про це повідомляє Reuters.

Індивідуальну ліцензію, видану 2022 року Сполученими Штатами для Chevron на діяльність у Венесуелі, було відкликано у березні адміністрацією президента США Дональда Трампа з періодом згортання, наданим до 27 травня. Але накази PDVSA тепер скорочують цей термін.

Американський виробник нафти очікує оформлення митних документів, щоб повернути вантажі у порти після того, як у четвер PDVSA скасувала дозвіл на вихід двох зафрахтованих Chevron суден, які завершили завантаження.

Венесуельська компанія також призупинила дію дозволів на завантаження чотирьох інших танкерів Chevron, які почали відпливати порожніми 11 квітня, згідно з джерелами й даними LSEG про судноплавство, що додало невизначеності експорту американської компанії з Венесуели.

Уряд Венесуели звинуватив у цьому заходи США, заявивши, що вони завадили Chevron платити за нафту.

«Через економічну війну, розпочату урядом США проти нафтових компаній, Chevron повернула вантажі сирої нафти PDVSA, — написала у Telegram віцепрезидент Делсі Родрігес. — Ця нафта продається на міжнародних ринках.

Як зазначають джерела, на 11 квітня зафрахтовані компанією Chevron судна Dubai Attraction і Carina Voyager залишалися завантаженими у водах Венесуели в очікуванні документів для повернення вантажів.

Вантажі були заявлені митним органам Венесуели як експортні, тому Chevron тепер має отримати дозвіл на їхнє повернення. Зі слів джерел, PDVSA просить повернути вантажі найближчими днями у портах, включаючи «Амуай».

Згідно з оприлюдненими даними, Carina Voyager прямував на нафтопереробний завод (НПЗ) Chevron Pascagoula в Міссісіпі, тоді як Dubai Attraction мав перемістити свій вантаж на зафрахтований Valero Energy танкер Cap Corpus Christi біля Аруби.

Судно Cap Corpus Christi відправилося частково завантаженим 11 квітня до Сполучених Штатів, оскільки не змогло завершити завантаження через механізм «з судна на судно», показали дані LSEG.

Чотири інші судна Chevron, заплановані на завантаження цього місяця — Pegasus Star, Ionic Anax, Calypso і Sea Jaguar, — були призупинені. Як зазначається, два з них у п'ятницю відпливли від вод Венесуели.

Chevron, чиї спільні підприємства з PDVSA виробляють приблизно чверть видобутку нафти в країні, експортувала близько 250 тис. барелів на день (б/д) венесуельської сирої нафти у Сполучені Штати в І кварталі за ліцензією, наданою 2022 року.

Цю та інші ліцензії європейським і азійським компаніям у Венесуелі скасувала адміністрація Трампа минулого місяця, оскільки Вашингтон звинуватив президента Ніколаса Мадуро у недостатніх зусиллях для стримування нелегальної міграції у США й відновлення демократії у Венесуелі.

Уряд Мадуро давно відкидає санкції США проти нафтової промисловості країни, які діють з 2019 року.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти