У початок

Велика Британія запровадила санкції проти 20 танкерів «тіньового флоту»

Британський уряд посилює заходи проти російського морського вуглеводневого сектору, оголошуючи додаткові санкції проти 20 танкерів, що працюють у паралельному флоті, відомому як «тіньовий», а також Rosneft Marine, британської дочірньої компанії, що спеціалізується на постачанні суднового палива.

Ці нові санкції, оголошені під час саміту G7 17 червня, безпосередньо спрямовані проти суден, які, як ідентифіковано, перевозять значні обсяги російської сирої нафти, важкого мазуту й нафтопродуктів. Згідно з даними S&P Global Commodities at Sea, ці двадцять танкерів експортували приблизно 25 млн барелів російських нафтопродуктів з початку цього року. Водночас компанії Orion Star та Valego, відповідальні за операційне управління й комплектування екіпажів цих суден, також були внесені до чорного списку Великої Британії. Цей крок спрямовано на обмеження логістичних можливостей російського паралельного флоту, який швидко розширився в останні роки завдяки західним санкціям.

Міністр закордонних справ Великої Британії Девід Ламмі наголосив, що ці санкції — частина ширшої стратегії фінансових обмежень, спрямованої на скорочення доходів росії від нафти, необхідних для фінансування її воєнних зусиль в Україні. Цей крок відбувається на тлі того, що ціна на еталонну сиру нафту російської марки Urals перевищує межу в $60 за барель, встановлену G7 та її союзниками з грудня 2022 року. У відповідь Європейський Союз нещодавно запропонував знизити її до $45, хоча позиція США щодо цього заходу залишається неясною, що створює невизначеність щодо майбутньої еволюції економічних санкцій проти москви.

Нещодавня динаміка цін свідчить про значне зростання цін на сиру нафту, що підживлюється загостреною геополітичною напруженістю на Близькому Сході після нещодавніх авіаударів Ізраїлю по Ірану. Протягом п'яти днів експортна ціна на сиру нафту марки Urals з російського порту «приморськ» зросла з $57,73 до $63,72 за барель, що підкреслює безпосередні наслідки регіональних збоїв на світових енергетичних ринках. Ця ситуація спонукає країни G7 переглянути свої стратегії санкцій, щоб підтримувати баланс між фінансовим тиском на москву й стабільністю на міжнародних ринках нафти.

Очікується, що ефективне впровадження цих санкцій матиме прямий вплив на комерційні й логістичні потоки російських вуглеводнів. Учасники морського сектору уважно стежать за цими подіями, щоб передбачити потенційні наслідки для експлуатаційних витрат, морського страхування й ризиків, пов'язаних з управлінням суднами, на які поширюються санкції.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти