У початок

Valero 2026 року закриє свій НПЗ у Каліфорнії через високі витрати

Valero Energy Corp заявила 16 квітня, що отримує знецінення своїх нафтопереробних заводів (НПЗ) у Каліфорнії на суму $1,1 млрд до оподаткування, і повідомила державним регуляторам, що назавжди закриє або реструктуризує свій НПЗ у Сан-Франциско в Бенісії (штат Каліфорнія) до кінця квітня 2026 року. Про це повідомляє Reuters.

Цей крок стався в той час, коли нафтопереробники стикаються зі зростаючим регуляторним тиском і тиском на витрати в Каліфорнії, найбільшому ринку бензину в США, де цілі щодо викидів і запропоновані правила прозорості НПЗ впливають на довгострокові інвестиційні рішення.

За даними Управління енергетичної інформації США, Benicia перетворює в середньому 145 тис. барелів сирої нафти на день (б/д) на моторне паливо.

«Ми розуміємо, який вплив це може мати на наших співробітників, ділових партнерів і спільноту, і продовжуватимемо співпрацювати з ними протягом цього періоду», — сказав у середу Лейн Ріггз, виконавчий директор Valero, що базується в Сан-Антоніо.

Valero також заявив, що зважує стратегічні варіанти для свого НПЗ у районі Лос-Анджелеса потужністю 91,3 тис. б/д.

У жовтні Ріггс заявив, що компанія залишає на столі всі варіанти для своїх двох НПЗ у Каліфорнії.

Кількість НПЗ у Каліфорнії, що переробляють сиру нафту, скорочується, а компанії зважають на посилення регулювання, як-от плани штату заборонити продаж автомобілів з бензиновими двигунами до 2035 року. З 2008 року було закрито шість заводів. Два з них перейшли на виробництво відновлюваного дизельного пального.

Конкуруючий американський нафтопереробник Phillips 66 також у жовтні заявив, що закриє свій НПЗ у Лос-Анджелесі потужністю 139 тис. б/д протягом року. Це оголошення було зроблено через кілька днів після того, як губернатор штату Гевін Ньюсом підписав закон, який вимагає від НПЗ зберігати запаси палива, щоб обмежити стрибки цін.

Ціни на бензин у Каліфорнії – одні з найвищих у Сполучених Штатах через залежність штату від НПЗ західного узбережжя або імпорту з Азії чи Близького Сходу. На відміну від інших регіонів США, тут немає трубопроводів, що з’єднують Каліфорнію з нафтопереробними центрами вздовж узбережжя Мексиканської затоки або на середньому Заході.

НПЗ Benicia на північному сході затоки Сан-Франциско має пропускну здатність 145 тис. б/д.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти