У початок

UPG оновлює логотип (фото)

Мережа АЗК UPG анонсувала оновлення свого логотипу. Про це повідомила прес-служба компанії у соціальній мережі Facebook. 

Тепер на лого мережі хвилясті лінії, які символізують безкінечність доріг і життєвих шляхів, буде виконано чорним кольором на зеленому тлі. До цього вони були чорно-зелені на білому тлі.

«Ми вдосконалили наш логотип, і вже скоро він з’явиться на всіх платформах UPG. Він незмінно символізує безкінечність доріг і життєвих шляхів», — зазначили у компанії.

Наразі зміна на новий логотип відбулась у соціальних мережах UPG. На офіційному сайті оператора оновлення ще немає.

Разом із цим, як зазначили у компанії, не планується заміни корпоративного знаку безпосередньо на самих автозаправних комплексах UPG.

«Не на часі», — прокоментували у компанії.

Довідка enkorr

Діяльність «Укрпалетсистем» охоплює два основних напрями: гуртові продажі (бензовозні норми) й роздрібні продажі світлих нафтопродуктів через мережу АЗК UPG, яка нараховує понад 80 комплексів. За показником добових продажів через один АЗК мережа є ринковим лідером із показником понад 12 тис. л. UPG також активно розвиває непаливний бізнес на своїх об’єктах, зокрема ресторани під брендом VIVO café.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти