UKRNAFTA завершила ребрендинг усіх 118 заправних станцій, які раніше працювали під брендом Shell. Про це повідомила прес-служба компанії.
Як зазначається, усі АЗК переведені на єдині стандарти UKRNAFTA: планограми, викладку, сервісні процеси й категорійне управління.
«Усе це — для того, щоб наші клієнти тримали ритм на своєму шляху й мали надійну підтримку в дорозі. Завершення ребрендингу Shell — черговий важливий крок у формуванні сучасної, ефективної й конкурентної мережі UKRNAFTA» — наголосили в компанії.
Нагадаємо, на початку серпня цього року АТ «Укрнафта» й компанія Shell Overseas Investments BV остаточно завершили угоду про придбання українською державною компанією частки обсягом 51% у ТОВ «Альянс Холдинг», що володіла мережею зі 118 АЗК під брендом Shell в Україні.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти