У початок

Україна переорієнтовується на нові шляхи постачання пального – Мінекономіки

Уряд докладає максимум зусиль для пошуку й реалізації шляхів якнайшвидшого забезпечення українців пальним. У травні порівняно з березнем збільшили обсяги його автоперевезення у 15 разів, залізничні й річкові – в 5 разів. Про це повідомляє прес-служба Мінекономіки України.

Торік Україна імпортувала 82% від усього обсягу споживання пального. Це 9,6 млн тонн. Імпорт здійснювався чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським і трубопровідним, йдеться у повідомленні.

З початком російського вторгнення, зазначають у Мінекономіки, структура імпорту радикально змінилася. Морські постачання заблоковано агресором, а залізничним і трубопровідним транспортом більшу частину пального постачали з рф й білорусі. Наразі з усіх доступних шляхів залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачань.

«Ми активно переорієнтовуємо Україну на інші маршрути постачання. У результаті збільшили обсяги автоперевезення пального у травні до березня у 15 разів, залізничні й річкові – в 5 разів», – заявила перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко. 

З її слів, цього збільшення поки недостатньо, адже у травні очікується значно більше споживання. Наразі при потребі бензину на травень обсягом 120 тис тонн уряд може сприяти забезпеченню його наявності на ринку. Проте триває робота над завезенням запасів для операторів ринку. 

Щодо дизелю, то його потреба на травень складає 254 тис. тонн. Цей обсяг вдасться забезпечити за  рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів і залізничного перевантаження, зазначають у міністерстві. 

«Востаннє логістичні проблеми такого масштабу наша країна розв’язувала у 1943-1944 рр.. Працюємо над вузлами перевантаження на залізниці, будуємо нестандартні логістичні маршрути через порти Чорного моря, Балтики й Адріатики», – зауважила Юлія Свириденко. 

Україна також отримала позитивні сигнали щодо нових можливостей постачання пального після енергетичного форуму в Варшаві, зокрема щодо технічних можливостей збільшити перевалку пального через Польщу з 60 до 200 тис. тонн на місяць. 

Міністр економіки додала, що сьогодні сукупні залишки операторів показали мінімальне зростання, тож великі мережі АЗС змогли збільшити ліміти відпуску пального в одні руки. 

 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти