Баланс українського ринку дорожнього бітуму в січні-жовтні 2020 р. склав 960 тис. т, що в півтора раза більше, ніж за аналогічний період попереднього року (558 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані власного дослідження.
Ринок продовжує зростати як за рахунок імпортних постачань продукту, так і завдяки збільшенню виробництва на Кременчуцькому НПЗ.
За звітний період завод «Укртатнафти» збільшив виробництво бітуму на 42,4% – зі 199 тис. т до 283,7 тис. т. При цьому частка Кременчуцького НПЗ у балансі ринку в січні-жовтні 2020 р., у порівнянні з таким же періодом торік, незначно скоротилася – з 35% до 30%.
«Укргазвидобування» за десять місяців виробило 3 тис. т продукту.
У січні-жовтні 2020 р. в Україну імпортовано 678,4 тис. т дорожнього бітуму, що більш ніж удвічі перевищує показник січня-жовтня минулого року (317,3 тис. т). Рекордне постачання ресурсу було здійснене в жовтні 2020 р. – 162 тис. т (+246% до жовтня 2019 р.).
Усього за 10 місяців з Білорусі було імпортовано в Україну 479,2 тис. т бітумів (+77% до показника січня-жовтня 2019 р.). За той же період Польща постачила 108,3 тис. т, що втричі більше від обсягу січня-жовтня минулого року (39,2 тис. т).
Морем за звітний період було постачено 46,5 тис. т, з яких 15,3 тис. т імпортовано з Греції, 12,4 тис. т – з Італії, 8 тис. т – з Туреччини, 5,7 тис. т – з Азербайджану і 5,1 тис. т – з Іспанії.
Нагадаємо, на 2020 рік затверджено рекордний обсяг фінансування дорожнього будівництва. Очікується, що він складе 110 млрд грн. У зв'язку з цим у поточному році передбачається рекордний обсяг постачання бітуму на український ринок, який, за оцінками «А-95», може становити понад 1 млн. т.
Як повідомляв enkorr, глава Міністерства фінансів України Сергій Марченко заявив, що загальні витрати на сферу дорожнього господарства в бюджеті на 2021 рік повинні досягти 150 млрд грн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти