У вересні Туреччина з Бразилією були основними імпортерами російського морського дизельного пального й газойлю після того, як Європейський Союз заборонив імпорт російських нафтопродуктів, свідчать дані ринкових джерел і фінансової компанії LSEG.
До набрання чинності повного ембарго ЄС у лютому 2023 року Європа була найбільшим покупцем російського дизелю.
Згідно з даними LSEG, у вересні росія постачила у Туреччину близько 1,07 млн метричних тонн дизельного пального й газойлю з низьким вмістом сірки після відвантаження 1,04 млн тонн попереднього місяця.
Експорт дизпального з російських портів у Бразилію зріс минулого місяця до 0,78 млн тонн проти 0,58 млн тонн у серпні, свідчать дані про перевезення.
Трейдери фіксують збільшення обсягів російського дизельного пального, що перевантажується з судна на судно (STS) поблизу італійського порту «Августа» й грецьких островів, які у вересні становили близько 370 тис. тонн після 230 тис. тонн попереднього місяця.
Більшість із цих вантажів досі перевозяться, і їх кінцеві пункти призначення поки невідомі.
Тим часом експорт дизелю з російських портів до африканських країн упав минулого місяця до 0,44 млн тонн з 0,73 млн тонн у серпні. Лівія, Туніс, Сенегал і Єгипет були одними з найбільших імпортерів, згідно з даними про доставлення.
Загалом російські морські експортні постачання дизельного пального й газойлю зросли у вересні приблизно на 7% порівняно з серпнем – до приблизно 2,8 млн тонн, показали розрахунки Reuters на основі даних LSEG і ринкових джерел.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти