Компанія SOCAR Energy Ukraine повідомила про призначення Віталія Старомінського на посаду директора з маркетингу (CMO).
Як зазначається у повідомленні прес-служби компанії, Старомінський відповідатиме за посилення позицій бренду SOCAR, розвиток цифрових каналів комунікації й трансформацію клієнтського досвіду.
Серед ключових завдань — впровадження інтегрованої маркетингової системи, що базується на data-driven підході.
«Моя мета — побудувати систему, в якій маркетингові рішення ухвалюються на основі аналітики, а комунікації посилюють лояльність і стимулюють продажі», — прокоментував своє призначення Віталій Старомінський.
З його слів, потенціал SOCAR полягає в еволюції компанії з класичного ритейлера в технологічного оператора з розвиненою мережею АЗК, цифровими сервісами й високим рівнем клієнтського сервісу.
У компанії підкреслили, що призначення нового CMO є частиною стратегії з посилення лідерських позицій SOCAR на ринку й розвитку інноваційних рішень для клієнтів.
Нагадаємо, 2020-2021 рр. Старомінський очолював департамент маркетингу мережі WOG.
Довідка enkorr
SOCAR Energy Ukraine — дочірня компанія Державної нафтової компанії Азербайджанської Республіки (SOCAR). Компанія здійснює гуртову й роздрібну торгівлю нафтопродуктами через мережу АЗК преміумкласу у різних регіонах України, а також займається імпортом скрапленого й природного газу.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти