У серпні обсяги перевалки дизельного пального й газойлю у портах Румунії зменшилися на 33% до 338 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Зменшення надходжень дистилятів зумовлено зростанням внутрішнього виробництва після завершення ремонтних робіт на НПЗ. Крім того, Україна, один із найбільших покупців нафтопродуктів у румунських портах, у серпні зменшила з Румунії обсяги імпорту.
Основні обсяги дизельного пального і газойлів у серпні надходили на термінал у Констанці. Минулого місяця Constanta Oil Terminal зменшила перевалку дистилятів з 494 тис. тонн до 303 тис. тонн. На термінал Petromidia минулого місяця прибуло 36 тис. тонн дизпального, це втричі більше порівняно з липнем. Нагадаємо, наприкінці червня на НПЗ Petromidia, що належить Rompetrol, стався вибух на установці гідрокрекінгу, що призвело до зменшення обсягів виробництва дизельного пального на заводі.
У серпні структура постачань дизпального і газойлів у порти Румунії змінилася. Минулого місяця обсяги надходжень продукту з Індії зменшилася з 263 тис. тонн до 69 тис. тонн. У липні Jamnagar Refinery скорочував експортні постачання на тлі високого попиту на внутрішньому ринку. У серпні почалися прямі постачання дизпального з Саудівської Аравії. За даними Консалтингової групи «А-95», минулого місяця до Констанци й Petromidia з терміналу заводу Yanbu Aramco Sinopec Refining Company (YASREF) прибуло два танкери продукту загальним обсягом 135 тис. тонн. У липні саудівське дизпальне також надходило в Румунію, але тоді відвантаження здійснювалися з єгипетського терміналу Sidi Kerir, де Aramco перевалює нафтопродукти у танкери меншого тоннажу.
За вісім місяців обсяги перевалки дизельного пального й газойлю в румунських портах зросла на 24%, до 2,61 млн тонн. За той же період обсяги постачань дизельного пального з Румунії на український ринок зросли з 389 тис. тонн до 881 тис. тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти