росія в липні 2025 року скоротила експортні постачання бензину залізничним транспортом через порти й прикордонні переходи майже на 15% у добовому вираженні до попереднього місяця, до близько 300 тис. тонн, показали дані джерел у галузі й розрахунки Reuters.
Зі слів джерел, зниження відвантажень пов'язане з плановими ремонтами НПЗ й сезонним попитом на внутрішньому ринку.
Балтійський порт «усть-луга» минулого місяця залишався основним напрямком для експортних відвантажень автопалива, при цьому обсяг постачання скоротився на 5% до червня, до 86,3 тис. тонн.
Водночас постачання бензинів до Монголії у липні зросло на 4,5% до попереднього місяця, до 78,3 тис. тонн.
Минулого місяця не було експортних відвантажень автобензинів у напрямку балтійських портів «висоцьк» і «санкт-петербург», відвантаження у напрямку прикаспійського порту «астрахань» впали вдвічі до червня, до 19,9 тис. тонн.
Загалом за перші сім місяців 2025 року експортні залізничні постачання бензинів з НПЗ рф збільшилися приблизно на 12% до того ж періоду минулого року, до 3,15 млн тонн.
Збільшення експорту у поточному році пов'язане з ефектом низької бази через дію паливного ембарго 2024 року й великий обсяг позапланових ремонтів на НПЗ рф.
росія знову заборонила експорт бензину для виробників до 31 серпня 2025 року, зробивши виняток для постачання у рамках міжурядових угод, водночас обмеживши їх узгодженими обсягами квот.
Як вважають джерела Reuters, заборона на експорт автобензину з рф не призведе до насичення внутрішнього ринку, і цей захід — лише підстрахування у період пікового попиту на пальне.
Попри паливне ембарго, біржові ціни на автобензини у серпні продовжують оновлювати історичні максимуми.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти