У початок

У березні у Констанцу надходило переважно турецьке й індійське ДП

Обсяги перевалки дизпального й газойлю у румунських портах почали відновлюватися через зменшення залишків і зростання реалізації, зокрема на українському ринку.

У березні надходження дистилятів на румунські морські термінали зросли на 61% порівняно з лютим і становили 332 тис. т, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Весь обсяг продукту було оброблено паливним терміналом у Констанці.

У березні найбільшою країною-постачальником дизпального була Туреччина. Минулого місяця до Румунії надійшло 161 тис. т турецького дизелю. З цього обсягу 97 тис. т становив продукт STAR, а 64 тис. т було відвантажено з заводів Turpas.

З Індії минулого місяця прибуло 134 тис. т дизпального виробництва Reliance. Обсяг було доставлено двома танкерами. Варто зазначити, що це перші з січня 2024 року прямі постачання танкерами класу LR1.

Відновлення постачань великих партій палива з Азії стало можливим завдяки припиненню обстрілів цивільних суден хуситськими повстанцями.

Решта обсягів, що надійшли в Румунію морським шляхом, припала на Ізраїль. У березні з термінала НПЗ у Хайфі було відвантажено 36 тис. т ДП.

Варто зазначити, що другий місяць поспіль до Румунії не відвантажується паливо грецького виробництва. Це може бути пов'язано з обмеженими обсягами пропозиції через проведення ремонту на НПЗ Hellenic Petroleum в Елефсині.

За три місяці цього року обсяги перевалки ДП і газойлю у румунських портах впала на 29%, до 706 тис. т.

 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти