У березні обсяги надходжень дизельного пального в порти країн Балтії зросли на 12%, до 88 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Основні обсяги постачань продукту припали на порти Латвії й Естонії. Минулого місяця надходження дизпального в порти Латвії зросли з 17 тис. тонн до 47 тис. тонн. В Естонію морські партії палива в лютому не надходили, тоді як у березні в естонські порти прибуло 34 тис. тонн. У литовську Клайпеду минулого березня надійшло 6 тис. тонн дизпального, це в 10 разів менше порівняно з лютим. Але варто зазначити, що 29 лютого прибула велика партія продукту обсягом 41 тис. тонн, яка фактично потрапила в Литву вже у березні.
Зростання морських постачань дизельного палива у країни Балтії зумовлено проведенням ремонтних робіт на Мажейкяйському НПЗ з середини лютого до кінця березня. Литовський завод щомісячно виробляє в середньому 300 тис. тонн дизельного пального. Водночас щомісячні обсяги постачань продукту з Литви на ринки Латвії й Естонії становлять приблизно 120 тис. тонн.
У березні дизельне пальне по воді до Балтії надходило лише з Фінляндії й США. Обсяги постачань із заводу Neste у фінському Порвоо становили 40 тис. тонн. Найбільші обсяги, 25 тис. тонн, припали на естонський термінал у Таллінні. У квітні постачання дизпального з Фінляндії, ймовірно, зменшиться або припиниться взагалі, оскільки на НПЗ в Порвоо на початку місяця стартували ремонтні роботи.
Зі Сполучених Штатів у балтійські порти минулого місяця прибуло 48 тис. тонн продукту. Найбільші обсяги, 35 тис. тонн, припали на термінал у Вентспілсі.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти