Trafigura Group планує замовити ще два супертанкери на китайській верфі, оскільки торговий гігант прагне зменшити свій вплив на непередбачуваний ринок судноплавства шляхом створення власного флоту. Про це повідомляє Bloomberg.
«Ми вважаємо, що на певному етапі протягом наступних двох, трьох, чотирьох років виникне безпрецедентна потреба в оновленні флоту, і тому ми просто хочемо бути готовими до власного флоту», — сказав Андреа Оліві, глобальний керівник компанії з судноплавства, в інтерв'ю цього тижня в Сингапурі.
Танкери будуть доповненням до замовлень на вісім дуже великих танкерів для перевезення сирої нафти, які Trafigura розмістила з початку 2024 року у Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Найбільш раннє постачання цих суден, які стануть першими дуже великими танкерами для перевезення сирої нафти, якими володіє торговий дім, очікується в середині 2026 року. Вони замінять деякі судна, які Trafigura зараз фрахтує.
Ці замовлення надходять у той час, коли світовий флот супертанкерів старіє, а кількість суден, що займаються незаконним перевезенням підсанкційної нафти, зростає. Згідно з нещодавнім звітом S&P Global, ці так звані тіньові танкери зараз становлять майже п'яту частину світового флоту. Купівля такого вживаного судна може наразити судновласника на експлуатаційні обмеження, штрафи й репутаційну шкоду.
Середній вік супертанкерів (VLCC) становить майже 13 років, згідно з даними BRS Shipbrokers. Близько 36% флоту мають вік понад 15 років, і великі нафтові компанії часто відмовляються приймати старші танкери через знос.
Під час купівлі суден у китайських суднобудівників варто враховувати низку ризиків. Адміністрація Дональда Трампа заявила про намір запровадити багатомільйонні мита на судна, побудовані в Китаї або належні китайським компаніям, які розвантажуються в портах США. Очікується, що ці мита набудуть чинності з середини наступного місяця — на тлі триваючих торговельних перемовин між Вашингтоном і Пекіном.
Оліві сказав, що ці заходи навряд чи вплинуть на VLCC. Супертанкери зазвичай порожні, коли заходять у порти США, і призначені для завантаження американської нафти для відправлення в інші країни.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти