TotalEnergies, французька енергетична компанія, повідомила в понеділок, що постачила свій перший вантаж 100% біопалива для суден у Сингапурі, оскільки вона прагне розширити продажі суднового палива з меншим вмістом вуглецю.
Як нагадує Reuters, морське біопаливо є одним із кількох альтернативних видів бункерного палива, які вантажовідправники використовують для скорочення викидів і поступового відходу від більш брудного залишкового палива, і очікується, що попит у Сингапурі, одному з найбільш завантажених портів світу, поступово зростатиме.
Компанія TotalEnergies Marine Fuels, яка постачає один із найкращих видів біопалива в Сингапурі, торік заявила, що 100% біопаливо, або B100, виготовляється з використаної кулінарної олії, отриманої в південно-східній Азії, і може скоротити викиди парникових газів на 80-90% за життєвий цикл.
700-тонний вантаж використаного метилового ефіру кулінарної олії було сертифіковано за Міжнародною системою сертифікації сталого розвитку та вуглецю (ISCC).
Вантаж було доставлено 5 серпня на судно-автовоз Hyundai Glovis за допомогою бункерного танкера для хімікатів IMO Type II, що належить сингапурській Global Energy Group.
TotalEnergies Marine Fuels повідомила Reuters у січні, що річний попит на морське біопаливо в Сингапурі потенційно може подвоїтися з рівня 2023 року до майже 1 млн метричних тонн на 2025 рік. Для порівняння, загальний попит на бункерне паливо у Сингапурі минулого року становив 51,8 млн тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти